Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Biler i Bella....Hvem er der chance for at~
Fra : Hp E. Aalling

Dato : 13-03-06 00:05

Hej Foto-smølfer.

Som emnet er skrevet. Hvem er der chance for at møde fra denne NG på en
Lørdag mellem kl 10-18 når der er udstillet en masse biler i Bellacenterret
?. Har været noget stand-by med kameraet, og følt mig noget ide-fattig. Men
har fået stykket en tur sammen med 3 andre kammerater fra lokalområdet og
kan mærke trangen.. Har ikke taget fotos ved udstillinger endnu, men jeg har
plan om at bruge noget vidvinkel, lidt alm. lommekam´uden og så ellers
fjolle lidt for at se hvad der kommer ud af det.

Min ID er :

Sort Cap ( Base-ball hat ) med rødt emblem ( Og kommer du tæt nok kan du
læse - " Carltsø Safety Tools "- ).
Sort lille fætter Olympus C 4040 Z gearet op så selv Arnold & Sylvester
ville få røde øre.
Omringet af tre andre, i ført Canon udstyr.....

MvH.

Hp

Ps. Hjælp er det allerede Mandag ! ?, så skal der bare slåes endnu en uge
ihjel !. Så det week-end igen