Hosting virksomhed købes
Fra : Srki

Dato : 12-03-06 19:35

Hej alle i gruppen!
Jeg ved det ikke om det er rigtigt gruppe, men jeg prøver så må i gerne
rette mig.

Jeg vil gerne købe en lille hosting virksomhed. Både Unix og Windows server
har interesse. Det behøves ikke at være stor bare at der er nogle kunder.
Specialt har interesse virksomhed som hoster CMS systemer eller shop
løsninger.

Kontaktes via min hjemmeside fra kontakt formularen:
http://dbsolutions.dk.

Fra : Kim

Dato : 13-03-06 11:29

On Sun, 12 Mar 2006 19:35:05 +0100, "Srki" <srki@tiscali.dk> wrote:

>Jeg ved det ikke om det er rigtigt gruppe, men jeg prøver så må i gerne
>rette mig.

Forkert gruppe.

Prøv i : news:dk.marked.kommerciel

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Ezyryd3r

Dato : 29-04-06 13:45

On 2006-03-12 19:35:05 +0100, "Srki" <srki@tiscali.dk> said:

> [...]
> eller shop løsninger.
>
> Kontaktes via min hjemmeside fra kontakt formularen:

Kontakt mig gerne via cn@commbizz.net ..

Regards

Charlie Nielsen
www.commbizz.net
The box said "Requires Windows or better" - So I bought a MAC ..