Barnevognen er blevet jordslået
Fra : Nielsen

Dato : 12-03-06 19:05

Hej

Er der nogen her der ved om/hvordan man kan fjerne jordslåethed (de små
sorte pletter) på mit lyse indtræk i barnevognen???

Hilsen Joan

Fra : Marianne

Dato : 12-03-06 21:08

Ja - Matas har noget mod jordslåede pletter.

mvh
marianne

Fra : -= JF =- priv

Dato : 12-03-06 21:15

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen her der ved om/hvordan man kan fjerne jordslåethed (de små
> sorte pletter) på mit lyse indtræk i barnevognen???

Vask pletterne i Klorin ell.l., og tør derefter hele kassen af indvendig med
noget Rodalon.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 12-03-06 21:31

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen her der ved om/hvordan man kan fjerne jordslåethed (de små
> sorte pletter) på mit lyse indtræk i barnevognen???

Jeg mener at kunne huske en tråd her i gruppen for nogle måneder siden. Prøv
Google groups og led efter 'jordslået barnevogn'.

Venlig hilsen Dikte