Tiscali mail server
Fra : Rasmus

Dato : 12-03-06 18:46

Efter Tiscali har slået sig sammen med Tele2 kan jeg ikke længere hente min
mail via pop3 serveren mail.tiscali.dk, men webmail virker fint.
Når jeg besøger deres hjemmeside går alting meget langsomt og flere af
siderne laver time-out....

Andre der har samme problem?

/Rasmus

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-03-06 18:54

http://driftstatus.tele2.dk/msg_1141980280.html

--
Michael

Fra : Rasmus

Dato : 12-03-06 19:06

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote in message

> http://driftstatus.tele2.dk/msg_1141980280.html

Takker...., mærkeligt at de ikke har sendt en mail med den info.
Jeg kan dog stadig bruge webmail uden at indtaste hele adressen....

/Rasmus

Fra : ST

Dato : 12-03-06 21:19

On Sun, 12 Mar 2006 19:06:25 +0100, Rasmus wrote:

> [...]
>
> Takker...., mærkeligt at de ikke har sendt en mail med den info.
> Jeg kan dog stadig bruge webmail uden at indtaste hele adressen....

Hmm, og jeg sidder her og undrer mig over at jeg ikke har modtaget emails
på min Tiscali email adresse siden fredag, den er opsat til at auto
forwarde til min nye email adresse.

Jeg kan godt logge ind på webmail, dvs den ender så på
http://oldwebmail.tiscali.dk/mail/main
men jeg modtager ikke emails (og jeg modtager normalt en del på den), og
hvis jeg sender forsvinder email i et sort hul.

Det virker jo besynderligt hvis de sådan bare lukker vore email adresser
uden forudgående info.

Nu er sagen jo så også lige den at den kontakt email adresse der er
koblet på mit Tele2ADSL jo er en tiscali.dk adresse, så hvis Tele2 har
udsendt noget info er det nok også endt i et sort hul.

Mvh
Torben

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-03-06 22:24

Hej

ST <tsj@ANTISPAMbitnisse.dk> wrote:

> [...]
>koblet på mit Tele2ADSL jo er en tiscali.dk adresse, så hvis Tele2 har
>udsendt noget info er det nok også endt i et sort hul.

Du er ikke ene ! - jeg har nøjagtigt samme problem. - Det viser sig at
mail-forward funktionen er fjernet i det nye opsæt !, der er ikke
længere nogen mulighed for at få vidersendt sine mail, så det er nok
desværre 'farvel og tak' til sine gamle xxx@Image.dk adresser :(

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-03-06 04:59

Sun, 12 Mar 2006 22:23:39 +0100, skrev Ole Rasmussen, på 32 linier, i
<c54912to2icbeq9oi33jodjsksueqsgpim@130.225.247.90>, :

> [...]
>mail-forward funktionen er fjernet i det nye opsæt !, der er ikke
>længere nogen mulighed for at få vidersendt sine mail, så det er nok

Svar fra kundeservice her kl 4.55

Vores kundeservice har registreret din henvendelse 13. marts 2006
05:05. Da vi har meget travlt, er det vores mål at have besvaret din
henvendelse inden 21. marts 2006 08:00.

Hmmm man må åbenbart ringe......
Ikke engang klokken kan de

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-03-06 05:00

> [...]

>mail-forward funktionen er fjernet i det nye opsæt !, der er ikke
>længere nogen mulighed for at få vidersendt sine mail, så det er nok

Det kan de sgu ikke bare gøre.......

Det er jo ikke kun @image.dk
Men alle de gamle @xxx.dk som vi havde..
Og smide alle vores email i et sort hul uden og give besked kan de sgu
da ikke.
Næ de må lave det om igen så vi kan videre stille vores email.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-03-06 17:12

> [...]

>mail-forward funktionen er fjernet i det nye opsæt !, der er ikke
>længere nogen mulighed for at få vidersendt sine mail, så det er nok

Jeg kan nu gå ind på tiscali's gamle webmail og se den stadigt er sat
til vidrersendelse. men hvor de ender ved jeg ikke.

Efter og vente i telefonkøen fik jeg af vide, tele2 godt kendte til
fejlen og de var igang med fejlrettelse.
Og kan se efter jeg brokkede mig over de ikke skrev om det på
driftstatus
Er der kommet noget.
http://driftstatus.tele2.dk/msg_1142245298.html

Og ingen post gik til de evige bitmarker. de skulle bare komme senere.
Så vi må da bare håbe det er rigtigt.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Karsten Andersen

Dato : 16-03-06 07:17

Sun, 12 Mar 2006 21:18:32 +0100, skrev ST, på 36 linier, i
<pan.2006.03.12.20.18.30.887172@ANTISPAMbitnisse.dk>, :

Så virker det igen her ved mig.
Men ikke alle mail er kommet igennem.
Nogle mangler stadigt.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 16-03-06 11:59

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> wrote in message
> Sun, 12 Mar 2006 21:18:32 +0100, skrev ST, på 36 linier, i
> [...]

Ja, også min oplevelse her til morgen, der er sket noget, pludselig kommer
flere dage gamle emails igennem.

tsj(a)bitnisse.dk er alias af isl24356(a)tiscali.dk og den forwarder
automatisk til tsj(a)swampthing.dk

Mvh
Torben

by appleton8.uni2.net (8.12.11/SQL-8.12.11-8/8.12.11) with ESMTP id
k2CJrb7N020043
for <tsj(a)bitnisse.dk>; Sun, 12 Mar 2006 20:53:37 +0100

Fra : Rudi Stegen

Dato : 17-03-06 13:55

Hej Karsten Andersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Så virker det igen her ved mig.
> Men ikke alle mail er kommet igennem.
> Nogle mangler stadigt.

Hvis du har en fungerende returadresse, kan det også meget vel hænde,
at de engang kommer fra den, jf.

PS: Hils din kone og mine børn.
--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-03-06 18:07

Fri, 17 Mar 2006 13:54:55 +0100, skrev Rudi Stegen, på 15 linier, i
<Xns97898D8DE5E91RudiStegen@postednews.klen.dk>, :

>Hvis du har en fungerende returadresse, kan det også meget vel hænde,
>at de engang kommer fra den, jf.
>
>PS: Hils din kone og mine børn.

Det lader til de kommer efter hånden.
Og hvilkne børn var det nu der var dine?
Og angående dine børn vi mangler stadigt børnepenge.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Rudi Stegen

Dato : 17-03-06 20:18

> Det lader til de kommer efter hånden.

Jeg ved hvorfor. Men jeg ved ikke, hvor mange det da drejer sig om nu.
Du vil måske indvi mig i det?

> Og hvilkne børn var det nu der var dine?

De to ældste, hhv. min datter (ældste) og søn (næstældste).

Måske burde man lave et
XFUT dk.snak.off-topic

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : julemunk

Dato : 13-03-06 18:12

Karsten Andersen skrev:

> [...]
> http://driftstatus.tele2.dk/msg_1142245298.html
>

> Og ingen post gik til de evige bitmarker. de skulle bare komme senere.

Hej,
har samme problem, som formodentligt alle de gamle image.dk - kunder.
How ever, via

http://webmail.tiscali.dk/

kommer man (måske) til sine mails og med mit mozilla's "Tunderbird"
email program kan jeg via
IMAP-serveren hente min mail hjem.

Server Type: IMAP Mail Server
Server name: mail.tiscali.dk
User name: brugernavn@tiscali.dk
port: 143 (default)

Jeg får en fejlmeldning men efter et klik på ok bliver min mail
hentet.
Hilsen
Jürgen

Fra : julemunk