Salg til Færørerne og Grønland - moms ?
Fra : Bo Hylsebeck

Dato : 12-03-06 16:13

Hejsa

Jeg håber I kan hjælpe emd to spørgsmål ang. salg til øerne.

Skal der moms på salg til private til Færørerne eller Grønland ?

Skal der moms på salg til firmaer til Færørerne eller Grønland ?

Jeg ser frem til at høre fra Jer.

Venlig Hilsen

Bo Hylsebeck

BoligAlarmer.dk

Trådløse alarmsystemer til en ordentlig pris.

Fra : Nico de Jong

Dato : 13-03-06 11:17

"Bo Hylsebeck" <info@BoligAlarmer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal der moms på salg til private til Færørerne eller Grønland ?
>
> Skal der moms på salg til firmaer til Færørerne eller Grønland ?

Nej

Nico

Fra : Thomas VJ

Dato : 13-03-06 15:16

> [...]
>
> Skal der moms på salg til private til Færørerne eller Grønland ?
>
> Skal der moms på salg til firmaer til Færørerne eller Grønland ?

Nej, men du skal lige omkring Told og skat og registreres som eksportør ...

--
Mvh, Thomas VJ
dykkerteori.dk

Fra : Bo Hylsebeck

Dato : 14-03-06 14:57

On Mon, 13 Mar 2006 15:16:09 +0100, "Thomas VJ"
<forkertadresse@nowhere.invalid> wrote:

>"Bo Hylsebeck" <info@BoligAlarmer.dk> skrev i en meddelelse

>Nej, men du skal lige omkring Told og skat og registreres som eksportør ...

Kanon mange tak.

Fra : GiWeo

Dato : 18-03-06 20:04

Hejsa

>Nej, men du skal lige omkring Told og skat og registreres som eksportør ...

Kan du hjælpe med et link til den formular ?

--

Lars Engelhardt
info@netinkREMOVE.dk

Fra : Thomas VJ

Dato : 20-03-06 10:17

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Kan du hjælpe med et link til den formular ?

Det er standard registrerings formularen, hvorpå der skal sættes et ekstra
kryds. - ved ikke om den kan hentes via nettet.

--
Mvh, Thomas VJ
dykkerteori.dk