Hvad tænker Anders Fogh inderst inde?
Fra : JYH

Dato : 12-03-06 15:55

Hvad tror I Fogh tænker inderst inde om Muhammed tegningerne?

Forbander han Jyllands Posten langt væk?

Er han i virkeligheden vældig godt tilfreds med al
balladen, bla fordi det har svækket S voldsomt,
samtidig med at DF er gået frem?

Fra : Henri Gath

Dato : 12-03-06 16:02

"JYH" <jyh@no.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Forbander han Jyllands Posten langt væk?
>
> Er han i virkeligheden vældig godt tilfreds med al
> balladen, bla fordi det har svækket S voldsomt,

Du burde bekymre dig om det væsentlige i denne sag....det ved du udmærket
godt, hvad er!

Fra : JYH

Dato : 12-03-06 16:14

Henri Gath wrote:

> Du burde bekymre dig om det væsentlige i denne sag....det ved du
> udmærket godt, hvad er!

Du skal ikke bestemme, hvad jeg skal bekymre mig om.

Jeg ved ikke, hvad du mener er det væsentlige i denne sag.

Fra : Henri Gath

Dato : 12-03-06 16:34

> Du skal ikke bestemme, hvad jeg skal bekymre mig om.
>
> Jeg ved ikke, hvad du mener er det væsentlige i denne sag.

Du ved ikke, hvad det væsentlige i denne sag er? Undskyld mig, er du
retarderet?

Fra : JYH

Dato : 12-03-06 16:47

Henri Gath wrote:

> Du ved ikke, hvad det væsentlige i denne sag er? Undskyld mig, er du
> retarderet?

Hvem siger jeg ikke ved det? Kan du ikke læse indenad?
Jeg skrev, at jeg ikke ved hvad DU mener er det væsentlige!!
Der er faktisk flere forskellige meninger om, hvad der er det væsentlige
i denne sag. Følger du ikke med i medierne?

Fra : Jesper

Dato : 12-03-06 16:43

JYH <jyh@no.spam> wrote:

> [...]
>
> Forbander han Jyllands Posten langt væk?
>
> Er han i virkeligheden vældig godt tilfreds med al
> balladen, bla fordi det har svækket S voldsomt,

Han er sikkert udmærket tilfreds med resultatet: En samlet styrkelse af
den borgerlige blok. Tegningerne er han formentligt inderligt bedøvende
ligelad med, de er jo totalt tandløse. Du må huske på at dette er en
krise skabt af nogen der gerne ville have sådan en krise, så som
fundamentalistiske danske imamer.

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Trans

Dato : 12-03-06 16:49

JYH wrote:
> [...]
>
> Forbander han Jyllands Posten langt væk?
>
> Er han i virkeligheden vældig godt tilfreds med al
> balladen, bla fordi det har svækket S voldsomt,

Statsministeren har for længst redegjort for, hvad han tænker om de
islamiske magters forsøg på at få ham til med alle lovlige midler at
gå i rette med Jyllands-Posten. Han har sagt, at det ikke kan lade sig
gøre, fordi vi har ytringsfrihed i Danmark. Og det er rigtigt. Hvis vi
ser bort fra besættelsestiden, skal vi helt tilbage til tiden, før
1849, da Frederik VII gav grundloven, for at finde tilfælde, hvor
fremmede magter har søgt via regeringen at øve indflydelse på
dagspressen i Danmark.

Bent

Fra : JYH

Dato : 12-03-06 17:04

Trans wrote:

> [...]
> 1849, da Frederik VII gav grundloven, for at finde tilfælde, hvor
> fremmede magter har søgt via regeringen at øve indflydelse på

Jeg ved godt, hvad han har givet udtryk for i medierne.
Det var mere, hvad han mon mener, når han er i hjemlige og
fortrolige omgivelser.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 12-03-06 17:19

"JYH" skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt, hvad han har givet udtryk for i medierne.
> Det var mere, hvad han mon mener, når han er i hjemlige og
> fortrolige omgivelser.

Han er da vel først og fremmest enormt træt af alt det idioti.

Fra : PJ

Dato : 12-03-06 17:32

"JYH" <jyh@no.spam> skrev i en meddelelse
[cut]
> Det var mere, hvad han mon mener, når han er i hjemlige og
> fortrolige omgivelser.

Hmmm... jeg tror at han mener noget i retning af at i hans hjem kommer konen
aldrig til at gå med slør, ej heller behøver hun frygte at blive stenet for
at drikke kaffe hos naboen

PJ.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 17:34

PJ wrote:
> [...]
> kommer konen aldrig til at gå med slør, ej heller behøver hun frygte
> at blive stenet for at drikke kaffe hos naboen

Sålænge hun mener og siger som han, ligesom venstres folketingsgruppe.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-03-06 13:32

Allan Riise skrev:

> Sålænge hun mener og siger som han, ligesom venstres folketingsgruppe.

Arh, der er nu andre end Fogh, der er modstander af indførelse af
sharia.

Fra : _@

Dato : 12-03-06 17:35

On Sun, 12 Mar 2006 17:03:47 +0100, "JYH" <jyh@no.spam> wrote:

>Jeg ved godt, hvad han har givet udtryk for i medierne.
>Det var mere, hvad han mon mener, når han er i hjemlige og
> fortrolige omgivelser.

det er da helt uden betydning for andre end manden selv, og hans
allernærmeste familie,

det der vedkommer andre er hvad statsministeren siger

Fra : Martin K

Dato : 12-03-06 19:34

"JYH" <jyh@no.spam> wrote in message

> Hvad tror I Fogh tænker inderst inde om Muhammed tegningerne?

Vem vet, inte jag...

Men jeg ved, hvad jeg selv mener. Og det er, at hele Muhammed-krisen ikke
har forværret det problem, der hedder islam - kun gjort det mere tydeligt.
Og det er jo i virkeligheden en god ting, med mindre man er typen, der bedre
kan lide at stikke hovedet i busken end at konfrontere problemerne.

--
Martin K

Fra : Kim2000

Dato : 12-03-06 23:16

> [...]
>
> Forbander han Jyllands Posten langt væk?
>
> Er han i virkeligheden vældig godt tilfreds med al
> balladen, bla fordi det har svækket S voldsomt,

"Hvorfor fan..... var det jeg ikke bare overtog gården...."

Fra : Trans

Dato : 13-03-06 00:52

JYH wrote:

> Jeg ved godt, hvad han har givet udtryk for i medierne.
> Det var mere, hvad han mon mener, når han er i hjemlige og
> fortrolige omgivelser.

Hvirfor skulle statsministerens mening afhænge af, om han opholder sig
hjemme eller ude?

Bent

Fra : JYH

Dato : 13-03-06 11:20

Trans wrote:

> Hvirfor skulle statsministerens mening afhænge af, om han opholder sig
> hjemme eller ude?

Fordi politikere ikke altid siger, hvad egentlig mener.
Han kan jo feks ikke så godt sige, at han bander JyllePylle
langt væk, fordi de har startet al den ballade - vel.
Jeg tror faktisk ikke, at Fogh syntes, det var særlig rart,
at sidde og krybe foran en arrogant udseende arabisk
journalist i en arabisk tv-udsendelse.

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-03-06 13:35

JYH skrev:

> [...]
> Jeg tror faktisk ikke, at Fogh syntes, det var særlig rart,
> at sidde og krybe foran en arrogant udseende arabisk

Fogh er nok moden til at vide, man ikke skal klandre budbringeren.