Køb af brugt barnevogn
Fra : Per

Dato : 12-03-06 11:53

Hejsa :)

Vi står og mangler en brugt barnevogn.
Jeg kiggede inde på DK->marked->XXXX men jeg kan ikke lige finde gruppen
med babyudstyr...
Vi bor i Aalborg... er der nogle gode ideer ??

/Per

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 12-03-06 12:34

Per skrev:
> [...]
> med babyudstyr...
> Vi bor i Aalborg... er der nogle gode ideer ??

hvad med gul og gratis her ---> http://lnk.in/3e3g .

62 annoncer i Nordjylland

MVh
Kasper

Fra : Mette & Jacob

Dato : 12-03-06 12:37

Gruppen hedder dk.marked.privat.boerneudstyr.

MVH Mette

Fra : Ivar

Dato : 12-03-06 12:42
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 12-03-06 19:30

Per (empty@empty.com) skrev :

> [...]
> gruppen med babyudstyr...
> Vi bor i Aalborg... er der nogle gode ideer ??

www.dba.dk den brugte vi med stor succes.

Henriette Døssing

Fra : Per

Dato : 15-03-06 16:22

Per wrote:
> [...]
> med babyudstyr...
> Vi bor i Aalborg... er der nogle gode ideer ??

Tak for det alle sammen - så er det jo bare med at komme igang :)

/per