Billeder
Fra : Erik Fogh Rasmussen

Dato : 11-03-06 23:54

Hvem kender mon personerne på billederne, de er alle fra Fanning Finderu
området, en del er taget hos fotograf Graversen i Skjern.
http://www.rkmolle.dk/?Side=3884&Udvid=1

Hilen
Erik Fogh Rasmussen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 12-03-06 07:58

"Erik Fogh Rasmussen" <erbofogh@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kender mon personerne på billederne, de er alle fra Fanning Finderu
> området, en del er taget hos fotograf Graversen i Skjern.
> [...]
------------
Desværre kan jeg ikke hjælpe med billederne, men jeg har for år tilbage
været på arkivet i Skjern-Egvad, for at finde oplysninger om min slægt.
Her står der 40 ringbind med fotos fra området som man frit kan gennemgå, og
genkender man nogen, henvender man sig til de søde arkivarer.
Jeg havde den ære at kunne identificere et par portræter
PS: Det tog to dage at gennemgå det omfangsrige materiale
Hilsen Flemming Svendsen, Korsør

Fra : Erik Fogh Rasmussen

Dato : 12-03-06 21:23

Tak for det, men det er samtidig et forsøg på at finde nogle, som siger "hov
det er jo min oldefar" så kan de jo få et kopi af billederne.
Med venlig hilsen
Erik Fogh Rasmussen

Fra : Jesper Kinch Anderse~

Dato : 16-03-06 15:35

Hej,

Du kunne prøve at få billederne ind på http://www.ukendtebilleder.dk/
selvom der vist er lukket for tilgang p.t.

   Mvh. Jesper

Se gamle billeder fra fiskerlejet Slettestrand på
http://home20.inet.tele.dk/sletbaade/index.htm