lav filer
Fra : jeppe

Dato : 11-03-06 23:05

jeg tænkte på om det var muligt at lave filer...
Med det mener jeg om der var en eller anden kode der gjorde så
man kan lave en fil "online" også indtaste navnet på filen..
(de filer jeg mener skulle så være asp & txt filer)

Jeg aner ikke om man kan.. og om det er noget man sådan lige kan
gøre... men håber at få nogle svar

mvh Jeppe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tom Jensen

Dato : 12-03-06 16:41

jeppe skrev:
> [...]
> (de filer jeg mener skulle så være asp & txt filer)
>
> Jeg aner ikke om man kan.. og om det er noget man sådan lige kan

http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion14.asp

FFSoft

Fra : jeppe

Dato : 12-03-06 17:48

Tom Jensen wrote:

> http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion14.asp

hmm..
Hvor står der på den side det=? :S

Fra : Tom Jensen

Dato : 12-03-06 20:12

jeppe skrev:

> hmm..
> Hvor står der på den side det=? :S

OK. hvis du vil gå lige til fadet:
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion16.asp

under alle omstændigheder er det FileSystemObject du skal
have fat i. Du kan osse prøve at Google på FileSystemObject

    Med venlig hilsen

Tom Jensen
- Læs mere om asp og databaser her -
www.ffsoft.dk

Fra : jeppe

Dato : 12-03-06 20:46

Tom Jensen wrote:
> OK. hvis du vil gå lige til fadet:
hehe
> http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion16.asp
>
> under alle omstændigheder er det FileSystemObject du skal
> have fat i. Du kan osse prøve at Google på FileSystemObject

ok jeg vil prøve google :)