MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Farver i Internet Explorer
Fra : Tonehovedet

Dato : 11-03-06 22:23

Hej
Jeg har købt en Packard Bell laptop og er godt tilfreds med den. Men...
Packard Bell synes, at deres mørke lilla-rød-brune-violette farve er så fin,
at den skal med i Internet Explorers værktøjslinje. Jeg er ikke enig. Farven
gør nemlig, at det stort set er umuligt at læse, hvad der står på linjen.
Hvordan får jeg den grimme farve væk og de oprindelige Windows farver
tilbage?
Og hvordan fjerner jeg Packard Bell's navn fra den allerøverste linje (den
blå)?
Venlig hilsen
Preben Boch

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-03-06 23:09

Tonehovedet skrev:

>Jeg har købt en Packard Bell laptop og er godt tilfreds med den. Men...
>Packard Bell synes, at deres mørke lilla-rød-brune-violette farve er så fin,
>at den skal med i Internet Explorers værktøjslinje.

Med
http://support.packardbell.com/uk/item/index.php?i=6923040000&pi=platform_Lynx_K8

Det er, så vidt jeg ved, den samme der skal uanset hvilken
Pacjard Bell, man har.

>Og hvordan fjerner jeg Packard Bell's navn fra den allerøverste linje (den
>blå)?

Søg er efter Window Title eller WindowTitle (husker ikke om der
er mellemrum eller ej) i registreingsdatabasen, slet den eller
skriv hvad du lyster.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Tonehovedet

Dato : 11-03-06 23:39

TUSIND TAK! Problemet er løst.
Preben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-03-06 01:14

Tonehovedet skrev:

>TUSIND TAK! Problemet er løst.

Til en anden gang, vær rar at læse min signatur - og helst følge
den.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : MN

Dato : 12-03-06 14:00

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> Til en anden gang, vær rar at læse min signatur - og helst følge
> den.

Om han følger den, får du jo aldrig at se

Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-03-06 14:27

MN skrev:

>Om han følger den, får du jo aldrig at se

Jeg putter ikke nogen i kilfilter, men ignorer deres indlæg, hvis
jeg ellers husker dem.

Hvilket jeg gør i mange tilfælde.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : John

Dato : 12-03-06 15:49

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Jeg putter ikke nogen i kilfilter, men ignorer deres indlæg, hvis
> jeg ellers husker dem.
>
> Hvilket jeg gør i mange tilfælde.

Det må efterhånden være en lang liste :)

Mvh

John

Fra : H M

Dato : 12-03-06 16:36

> Søg er efter Window Title eller WindowTitle (husker ikke om der
> er mellemrum eller ej) i registreingsdatabasen, slet den eller
> skriv hvad du lyster.
> --
Hej Knud
jeg har heller ikke lyst til at reklamere for packrad bell
jeg har forsøgt at søge på W title med og uden ophold, men får ingen
resultater.
hvordan søger jeg i registeringsdatabasen ??
gider du hjælpe

hilsen
hanne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-03-06 17:37

H M skrev:

>jeg har heller ikke lyst til at reklamere for packrad bell
>jeg har forsøgt at søge på W title med og uden ophold, men får ingen
>resultater.

Det er WindowTitle, du skal søge på.

http://support.microsoft.com/?kbid=176497
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : H M

Dato : 12-03-06 18:57

Hej Knud

Tonehovedet spurgte:
>Og hvordan fjerner jeg Packard Bell's navn fra den allerøverste linje (den
>blå)?

<Søg er efter Window Title eller WindowTitle (husker i<ikke om der

jeg skrev:
>jeg har forsøgt at søge på W title med og uden ophold, >men får ingen
>resultater.

<Det er WindowTitle, du skal søge på.

<http://support.microsoft.com/?kbid=176497

ja, jeg er åbenbart lidt tung i det, men når jeg søger på dette link så
svares der at der er ikke noget på dette-
hvad gør jeg galt
Hilsen
Hanne

--
Hilsen
Hanne

direkte svar slet AAA i adressen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-03-06 19:40

H M skrev:

><Det er WindowTitle, du skal søge på.

Og jeg kan ikke skrive rigtgit, det er med mellemrumrum iflg.
MS-siden.

Window Title

Ellers prøv at søg på det, der står i den.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : H M

Dato : 12-03-06 20:08

<Og jeg kan ikke skrive rigtgit, det er med mellemrumrum iflg.
<MS-siden.

<Window Title

<Ellers prøv at søg på det, der står i den.

Hej Knud
jeg kan ikke se internet explorer kun outlook express

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Window Title

Fra : H M

Dato : 13-03-06 18:06

<Window Title

<Ellers prøv at søg på det, der står i den.

Hej tak for hjælpen, jeg har langt om længe fundet ud af det, jeg kan se jeg
er meget langt bagud, fra jeres viden, så derfor var det nok nogle "dumme
spørgsmål" jeg kom med, men jeg er ikke så erfaren (endnu)