Comflex ADSL?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-03-06 21:33

Hej

Mon det er ADSL Comflex tilbyder her http://www.comflex.dk/fartpilot.html

6/1Mbit for 179,- i det første halve år

Fra : Peter T.

Dato : 13-03-06 01:33

Bjarke Hansen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Mon det er ADSL Comflex tilbyder her http://www.comflex.dk/fartpilot.html
>
> 6/1Mbit for 179,- i det første halve år

Billigt. Men i tilmeldelsesformularen skal bla. boligforeningens navn og
ca. antal boliger udfyldes. Det er muligt det er adsl, men jeg tror ikke,
at en enlig surfer kan få produktet. Men det skal da ikke holde dig fra,
at skrive "leif lalleglads hvile AB" og "1 bolig". :)

--
Mvh. Peter T.

En stemme på Dansk Folkeparti er en stemme på landsskadelig virksomhed.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-03-06 15:30

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> [...]
> at en enlig surfer kan få produktet. Men det skal da ikke holde dig fra,
> at skrive "leif lalleglads hvile AB" og "1 bolig". :)

jeg skrev til dem og spurgte og de svarede:
------
Både og. Vi er som du antyder repræsenteret på udvalgte centraler (12 stk.)
i København og kan da vi har samhusning med TDC tilbyde individuelle ADSL 2+
forbindelser ud til enkelte kunder.
Det er dog ikke vores forretning og fartpilot er udelukkende en marketing
tiltag som skal skaffe os "ambassadører" i forskellige foreninger i
Storkøbenhavn.
Vi vil derfor ikke som standard produkt, levere en ADSL2+ forbindelse til
andre end dem som vi vælger som fartpiloter.
Hvor bor du henne og er det en Andels- / Ejer- eller almennyttig foreningen
du bor i ?
------

okay og det fatter jeg så ikke lige noget af ;-/ hvad er en fartpilot, og
hvorfor skal man være "ambassadør" ja meget meget produkt.

Carsten Tesgaard
Key account manager
Bredbåndsløsninger

Fra : Peter T.

Dato : 13-03-06 22:41

Bjarke Hansen udviste en rettidig omhu og skrev:

> okay og det fatter jeg så ikke lige noget af ;-/ hvad er en fartpilot,
> og hvorfor skal man være "ambassadør" ja meget meget produkt.

Hvis du gerne vil have deres produkt, er kravet at du på en eller anden
skal repræsentere en boligforening i rollen som fartpilot, hvor du
prøvetester adsl2+ hos dem i håbet om, at Comflex vel at få solgt nogle
linier til hele beboerforeninger. Altså; en fartpilot er en prøveklud, der
prøver deres produkt billigt.
Jeg kan næsten ikke læse det anderledes.