MS Windows
briani 27239
Ikke helt en Word-spørgsmål, men alligevel
Fra : Marianne

Dato : 11-03-06 18:01

Hej

Jeg vil gerne kunne knytte nøgleord til mine worddokumenter og derpå søge i
dem på tværs. Nøgleordene må gerne kunne ordnes hierarkisk.

Det ville være super, hvis jeg kunne knytte nøgleord til flere typer
dokumenter (html, pdf). Jeg vil også gerne kunne skrive løse noter, som bare
lægges ved.

Umiddelbart ville et referencestyringsprogram kunne klare det, men det er
lidt tungt.

Jeg har set på Sticky brain og Devon Think - men begge er til Mac. (Jeg
bruger i forvejen Devon Think ifm en Mac)

Er der nogen, som kan give mig en ide til, hvor jeg skal søge?

mvh

marianne

Fra : Marianne

Dato : 12-03-06 21:51

> [...]
>
> Det ville være super, hvis jeg kunne knytte nøgleord til flere typer
> dokumenter (html, pdf). Jeg vil også gerne kunne skrive løse noter, som

Jeg har selv søgt videre og er faldet over en gammel kending, som ser
udmærket ud: AskSam fra www.asksam.com - blot for det tilfælde, andre skulle
ha' samme behov!

mvh
marianne