/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Ikke helt en Word-spørgsmål, men alligevel
Fra : Marianne


Dato : 11-03-06 18:01

Hej

Jeg vil gerne kunne knytte nøgleord til mine worddokumenter og derpå søge i
dem på tværs. Nøgleordene må gerne kunne ordnes hierarkisk.

Det ville være super, hvis jeg kunne knytte nøgleord til flere typer
dokumenter (html, pdf). Jeg vil også gerne kunne skrive løse noter, som bare
lægges ved.

Umiddelbart ville et referencestyringsprogram kunne klare det, men det er
lidt tungt.

Jeg har set på Sticky brain og Devon Think - men begge er til Mac. (Jeg
bruger i forvejen Devon Think ifm en Mac)

Er der nogen, som kan give mig en ide til, hvor jeg skal søge?

mvh

marianne



 
 
Marianne (12-03-2006)
Kommentar
Fra : Marianne


Dato : 12-03-06 21:51

>
> Jeg vil gerne kunne knytte nøgleord til mine worddokumenter og derpå søge
> i dem på tværs. Nøgleordene må gerne kunne ordnes hierarkisk.
>
> Det ville være super, hvis jeg kunne knytte nøgleord til flere typer
> dokumenter (html, pdf). Jeg vil også gerne kunne skrive løse noter, som
> bare lægges ved.
>



Jeg har selv søgt videre og er faldet over en gammel kending, som ser
udmærket ud: AskSam fra www.asksam.com - blot for det tilfælde, andre skulle
ha' samme behov!

mvh
marianne



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste