Link til Keramikkatte søges
Fra : Katharina Nielsen

Dato : 11-03-06 16:46

Hejsa

Jeg så en gang i sommert en lille artikel om en dame på hvis nok fyn,
som lavede naturtro katte i keramik -de kunne stå ude hele året og
kostde ca. 2000 kr.
Jeg har været inde på hendes hjemmeside, men har glemt linket og kan
ikke finde det igen.

Måske nogle der kender det??

Så ville jeg blive meget glad

Kath.

Med venlig hilsen
Katharina Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sus@nne

Dato : 11-03-06 19:13

Ved ikke om det kan være katterød kunsthåndværk du tænker på... Hvor på Fyn
var det ??

hilsen
Susanne

Fra : Tournesol

Dato : 12-03-06 08:30

hejsa

Er det evt dette link du savner www.butik-hannibal.dk

knus henriette.

Fra : Katharina Nielsen

Dato : 12-03-06 20:18

Hej igen

Hvis det er til nogen hjælp, så var kattene ikke bemalet og meget
naturtro.
Synes hjemmeside adressen hed noget med wetter, men kan lige så godt
være forkert.

Kath

Fra : Denise

Dato : 12-03-06 21:00

Katharina Nielsen wrote:
> [...]
> kostde ca. 2000 kr.
> Jeg har været inde på hendes hjemmeside, men har glemt linket og kan

Denne her ved jeg har været fremme i hvert fald i et katteforum, tror det
var Mette
http://www.getter.dk/

--
Hilsen Denise