gedcom. eksport i brothers keeper
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 15:11

Hvordan er det nu jeg laver en ny fil hvor jeg selv bliver 1. person i
databasen?
Kan man i øvrigt ændre sit BK-nummer i en eksisterende base?

Mvh. Finn

Fra : Brothers Keeper - Da~

Dato : 11-03-06 17:06

"Finn Holbek" <fholbek"stavsnabela"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det nu jeg laver en ny fil hvor jeg selv bliver 1. person i
> databasen?

Du kan opdele din database til en ny database - altså i et nyt bibliotek.
Ved at vælge hvilken personer der skal med plus aner
Herefter vælge en serie BK-numre, men familie - alle numrene.

Tryk herefter på Kopier de udvalgte personer.

Herefter åbnes det nye bibliotek og alle personerne er nu her, men med den
valgte person med nummer 1 i databasen.
Øvrige personer har også fået nye numre.

> Kan man i øvrigt ændre sit BK-nummer i en eksisterende base?

Nej det kan man der ikke.

Bedste hilener fra
Chris Gade Oxholm Sørensen
www.brotherskeeper.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-06 00:08

"Brothers Keeper - Danmark" <support@bk6.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> valgte person med nummer 1 i databasen.
> Øvrige personer har også fået nye numre.

Tak for svaret, det prøver jeg.

Venlig hilsen
Finn

http://www2.tribalpages.com/tribe/browse?userid=orupgade7&rand=938021002

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-06 04:21

> [...]
> valgte person med nummer 1 i databasen.
> Øvrige personer har også fået nye numre.

Hej Chris

Underligt nok så ender jeg med at blive #16 uanset hvordan jeg bærer mig ad.
Person nr 1 bliver min tipoldemor? og når jeg prøver at vælge anerne til min
fader, bliver person nr. 1 hans tipoldemor?

Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere, men resultatet bliver det
samme.

Hvad går galt?

Venlig hilsen
Finn Holbek

Fra : Brothers Keeper - Da~

Dato : 12-03-06 06:51

Hejsa Finn

Du kan ringe til mig her i dag søndag mellem 11 og 14
Så finder vi løsningen på det

Bedste hilener fra
Chris Gade Oxholm Sørensen - 8628 5282
www.brotherskeeper.dk