Duoband i Thailand, Vietnam og Indonesien?
Fra : Jakob Munck

Dato : 11-03-06 09:40

Jeg har en Nokia3510i (duoband) mobiltelefon og jeg skal rejse til Tailand,
Vietnam og Philipinerne.

Er der problemer med at bruge denne telefon i disse lande (bortset fra
prisen)?

v.h.
Jakob

Fra : Rander

Dato : 11-03-06 10:09

Sat, 11 Mar 2006 09:40:07 +0100 brugte Jakob Munck 11 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>Vietnam og Philipinerne.
>Er der problemer med at bruge denne telefon i disse lande (bortset fra

Min søster er netop i går (fredag) morges hjemvendt fra Thailand, og hun
har netop sådan en telefon (sammentræffene vil ingen ende tage).

Hun har både sendt og modtaget SMS på den derude, samt ringet os op
herhjemme - så svaret må blive et stilsikkert "ja, det kan du godt!"

http://rander.dk (temporarily down!)

Den ægte helt bliver altid helt ved et tilfælde;
han drømmer om at være en ærlig kryster som alle andre. (Umberto Eco)

Fra : Jakob Munck

Dato : 11-03-06 10:59

tak for et klart svar.

v.h.
Jakob

Fra : Tl

Dato : 12-03-06 11:44

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tailand, Vietnam og Philipinerne.
>
> Er der problemer med at bruge denne telefon i disse lande (bortset fra

Har heller ikke haft problemer med tlf. i Thailand (SE 600z).
Men hvis du skal opholde dig længe, og evt. ringe meget, så køb et lokalt
telekort til din mobil.
Check evt. på http://www.dansk-thai.dk/news.php , i foraerne derinde.
Der er masser af gode råd, også om andet end telefoni i Thailand/Asien.

/Torben