MS Windows
briani 27239
skrivebeskyttelse vil ikke gå væk
Fra : Leonard

Dato : 11-03-06 00:18

En PC med win xp home har et problem med mapper og filer i
'Dokumenter', der alle er skrivebeskyttede. Når jeg vælger Egenskaber
for en mappe og klikker markeringen (en firkant) væk udfor
Skrivebeskyttet og vælger at det skal gælde for alle undermapper og
filer, så cykler den godt nok igennem disse, men intet ændres.

'Dokumenter' liger på d:\documents and settings\user\dokumenter

Programmet til at hente billeder fra et digitalkamera får lov til at
oprette en mappe, men straks er denne også skrivebeskyttet, så
billederne kan ikke kopieres derhen.

Peger jeg på d:\ går det fint og jeg kan bagefter trække mappen ind i
Dokumneter\billeder, hvor jeg gerne vil have den.

En ældre USB-stick har samme problem, at der ikke kan skrives til den,
da alt bliver skrivebeskyttet på den inden filen når at ramme den.

Nogen hints til hvad det kan være?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/