PS2 grossist ?
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-06 15:55

Hej gruppe!

Jeg leder efter nogle leverandører/producenter/grossister af Playstation 2
spil, da jeg er ved at åbne butik.
Er der mon nogen her der kender til nogle firmaer? Har forsøgt Google, med
uden resultat.
Links modtages med kyshånd.

Mvh

Martin

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-03-06 16:56

Martin T. wrote:
> [...]
> spil, da jeg er ved at åbne butik.
> Er der mon nogen her der kender til nogle firmaer? Har forsøgt Google, med

Tog en hurtig google søgning - som gav mig lidt resultater (via
Troldspejlets hjemmeside) af distributører. De bør kunne sælge til dig -
eller henvise til grossister.

http://www.panvision.com/

De har I hvert fald en del :)

mvh
Johan

Fra : Esben

Dato : 10-03-06 21:43

"Martin T." <webmaster [at] florida-usa [dot] dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spil, da jeg er ved at åbne butik.
> Er der mon nogen her der kender til nogle firmaer? Har forsøgt Google, med

Prøv evt at spørge ved Nordisk Film - de burde kende nogen.

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 15:55