Sikkerhed med FP
Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-03-06 14:58

Hej NG

Ved ikke helt om det er den rigtige gruppe, men prøver og ved det bliver
nævnt, hvis det er forkert. ;)

Jeg har en side hvor jeg har kodet e-mail adresser, så de skulle være svære
for spam robotterne af finde. (
http://www.sydhavsoernesbowlingklub.dk/bestyrelse1.htm )
Det er i sig selv ikke noget med FP, men nu har jeg så også lavet en
formular side, med FP. Hvordan er sikkerheden med den mail adresse som
formularen returneres til, er den koder eller kan den kodes ??
( http://www.sydhavsoernesbowlingklub.dk/anbefal1.htm )

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 12-03-06 17:28

Denne email adresse er desværre synlig, derfor vil jeg anbefale at du
bruger en anden løsning.

FAQ for the microsoft.public.frontpage.* newsgroups
http://www.net-sites.com/sitebuilder/newsgroups.asp

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-03-06 21:14

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Denne email adresse er desværre synlig, derfor vil jeg anbefale at du
> bruger en anden løsning.

Har du eller nogen forslag??

Du mener vel ikke som FP mand at jeg skallave min formular uden om FP??

venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Wilstrup

Dato : 12-03-06 22:48

FP er et glimrende program og det kan mange ting - men det er ikke alt der
er lige vellykket. Og her må man naturligvis benytte sig af bedre løsninger,
hvis man vil opnå et godt resultat. Man behøver ikke at skrotte FP af den
grund, men måske lave noget ekstra, som man så kan tilføje sin FP-side.

--
Wilstrup

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:44148101$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 13-03-06 16:40

Hej Jesper
Jeg har løst det på denne måde :

Email:<script type="text/javascript">
<!--
var navn = "kontonavn";
var domain = "domainnavn.dk";
document.write('<a href=\"mailto:' + navn + '@' + domain + '\">');
document.write(navn + '@' + domain + '</a>');

Håber at det hjælper dig-
Med venlig hilsen
John

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-03-06 11:11

"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jesper
> [...]
Hej John

Det vil jeg da lige arbejde lidt med.

Tak for det.
Jesper c",)

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 13-03-06 18:05

Du kan sagtens bruge FP til at lave en der anvender ASP eller CGI,
afhængigt af om din udbyder støtter det.

On Sun, 12 Mar 2006 21:13:51 +0100, "Jesper Hansen"

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-03-06 11:09

> Du kan sagtens bruge FP til at lave en der anvender ASP eller CGI,
> afhængigt af om din udbyder støtter det.

Min udbyder E-navn tilbyder CGI og ikke ASP, men så er problemet at jeg ikke
aner hvad vi snakker om, er der nogen der har et link til lidt lærdom ??

Venlig hilsen og tak

Jesper c",)