Høre app.
Fra : 0h-paradis

Dato : 10-03-06 11:48

Hørelse
Jeg har for 2 år siden og sidste år været til høreprøver, de mente ikke
jeg kunne få nok gavn af høreapparater
Så i sidste uge var jeg inde og få briller kom ud med et par høreapp.
Som gav mig en betydelig bedre hørelse.
Har æret ved ørelæge og har nu fået tilskud.
Synsoptik som tog høreprøven ville sælge mig et par åbne app. Som var på
prøve fra firmaet og kunne fås inden for tilskuddet, indtil 1. april. Så
blev egen betalingen kr. 5000.

Så lang så godt. Jeg spurte ørelægen hvad for nogle jeg skulle bruge,
men det havde de ingen forstand på, men jeg kunne gå ned til deres
salgssted.

Nå det gjorde jeg så, med en mærkelig fornemmelse af, at det var for
dårlig at en ørelæge henviste til salgssted som var deres egen.
Men jeg gik derned og fandt ud af at de apparater som synsoptik ville
sælge, kunne de også sælge efter 1 april, inden for tilskuddet.

Jeg skal nu prøve nogle andre som jeg kan få på prøve i en mdr som de
mente var noget bedre, og hvor jeg skulle betale kr. 600 for 2stk.
Så man skal se sig om

fra Paradiset

Fra : Ole Christiansen

Dato : 10-03-06 12:49

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 10-03-06 13:07

On Fri, 10 Mar 2006 11:47:44 +0100, 0h-paradis <0h@paradis.dk> wrote:

>Jeg har for 2 år siden og sidste år været til høreprøver, de mente ikke
>jeg kunne få nok gavn af høreapparater

Alle med kendskab til emnet ved at 2/3 af de høreappareter der
udleveres aldrig bliver brugt, men ligger og samler støv i en skuffe.

Derfor er høreklinikkerne noget tilbageholdne med at tilbyde den slags
- For det er dyrt isenkram der udleveres....

> [...]
>Synsoptik som tog høreprøven ville sælge mig et par åbne app. Som var på
>prøve fra firmaet og kunne fås inden for tilskuddet, indtil 1. april. Så

Men Synoptik har selvfølgelig et stærkt økonomisk incitament i at du
får høreapparater.

Håber du får glæde af investeringen....