Tilbageknappen
Fra : Fiel

Dato : 10-03-06 10:41

Hej gruppe

Findes der et script, der kan blokere tilbageknappen i browseren. Kun
nødvendigt i MS IE.
Jeg ved godt, at det er fyfy, men skal bruges i et specielt tilfælde.

mvh/leif b.

--
Fremtiden er trådløs ...)))

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-03-06 10:49

Fiel skrev:

> Findes der et script, der kan blokere tilbageknappen i
> browseren. Kun nødvendigt i MS IE.
> Jeg ved godt, at det er fyfy, men skal bruges i et specielt
> tilfælde.

Hvad er formålet med blokeringen?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Fiel

Dato : 10-03-06 10:56

Jens skrev:

> Hvad er formålet med blokeringen?

Tak for interessen.
Formålet er at forhindre at samme data i en formular bliver sendt to eller
flere gange.
mvh/leif b.

--
Fremtiden er trådløs ...)))

Fra : David Trasbo

Dato : 10-03-06 14:36

Fiel skrev:

> Tak for interessen.
> Formålet er at forhindre at samme data i en formular bliver sendt to eller
> flere gange.

Det burde kunne gøres med noget serverside. Har du adgang til PHP eller til
nød ASP?

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.

Fra : Fiel

Dato : 12-03-06 09:45

Hej David
Du skrev:

"David Trasbo" <datra@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det burde kunne gøres med noget serverside. Har du adgang til PHP eller
> til nød ASP?

Ja, jeg har adgang til PHP på det aktuelle site.

mvh/leif b.

--
Fremtiden er trådløs )))