Hvilken SMTP server..?
Fra : HSK

Dato : 10-03-06 09:50

Hej...

Hvis jeg nu har lyst til at sende mail ud fra min @mail.dk (TDC) adresse
fra min Cybercity ADSL linje, hvilken SMTP server skal jeg så sende
gennem for at undgå at mails bliver stoppet pga at modtagers mailserver
tjekker SPF registreringer? Med andre ord, er der adgang til nogle af
TDC's SMTP servere fra en IP-adresse tilhørende Cybercity ?

/Henrik

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 10-03-06 12:59

"HSK" <hsk2840@gmail.com> wrote in message
> [...]
> SPF registreringer? Med andre ord, er der adgang til nogle af TDC's SMTP
> servere fra en IP-adresse tilhørende Cybercity ?

Jeps: asmtp.mail.dk
Den kræver authentificering. Kig evt på
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=71507

Niels Dybdahl