12 muslimske mænd
Fra : NoTrabajo

Dato : 10-03-06 07:10

12 muslimske mænd:

http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3604034
http://www.jp.dk/popup:print=3604034

Ja, det lyder godt nok underligt med 12 muslimske mænd, der pludseligt blev
til seks-otte piger på en 10-11 år.
--
NoTrabajo

Fra : Per Rønne

Dato : 10-03-06 07:30

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:

> [...]
> http://www.jp.dk/popup:print=3604034
>
> Ja, det lyder godt nok underligt med 12 muslimske mænd, der pludseligt blev

Også Berlingske Tidende, og Jesper Langballe, har undret sig over den
historie. Mon den var så meget en and, som Politiken gerne vil gøre den
til? Eller var truslen så konkret, at tegneren og hans familie gerne vil
have den dysset ned?

I sagens natur er der naturligvis ingen af os der aner, hvordan
virkeligheden her er.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-03-06 08:08

NoTrabajo skrev:
> [...]
> http://www.jp.dk/popup:print=3604034
>
> Ja, det lyder godt nok underligt med 12 muslimske mænd, der pludseligt blev

Jeg holder stadig på mine penge på at ham her direkte har blandet sig og
"pænt" bedt tegnerne om at holde kæft:

Anders Peter Johnsen

Fra : Anonym

Dato : 10-03-06 08:46

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:441125d0$0$46976$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
yy> NoTrabajo skrev:

> Jeg holder stadig på mine penge på at ham her direkte har blandet sig og
> "pænt" bedt tegnerne om at holde kæft:
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2005/11/04/220402.htm

Ikke utænkeligt. Og den pæne anbefaling kan meget vel have været
understøttet af en slet skjult tilkendegivelse om, at tegnernes
samarbejdsvilje direkte ville påvirke omfanget af den politibeskyttelse, de
kunne påregne i fremtiden.
- Du forventes at samarbejde eller i modsat fald vil myndighederne ikke være
i stand til at tage vare på din og din families sikkerhed.

Fra : Vidal

Dato : 10-03-06 15:38

NoTrabajo wrote:
> 12 muslimske mænd:

> Ja, det lyder godt nok underligt med 12 muslimske mænd, der pludseligt blev
> til seks-otte piger på en 10-11 år.

Det lyder da ligeså underligt, at nogle småpiger
kan blive til 12 muslimske mænd.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard