Driver søges til pcmcia netkort
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 09-03-06 21:33

Jeg har et PCMCIA netkort, som skal bruges på en
bærbar der kører Windows XP. Desværre mangler jeg driverdisketten.

Problemet er at jeg ikke har producentbavn, men på forsiden står der
"PCMCIA TYPE II Ethernet Adapter". På bagsiden er den eneste brugbare
information produktnummeret: P/N:18-AC-40BC

Er der nogen der har en driver til dette
kort?

--

Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen - Odense.

Fra : Thore

Dato : 10-03-06 14:15

On Thu, 9 Mar 2006 21:33:25 +0100, "Erik M. Nielsen"
<genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> wrote:

> [...]
>"PCMCIA TYPE II Ethernet Adapter". På bagsiden er den eneste brugbare
>information produktnummeret: P/N:18-AC-40BC

Installer Everest fra Lavalys og se om du får en producent frem

>Er der nogen der har en driver til dette
>kort?

Desværre ikke mig...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk