? vedr scanning / digtalisering af trykte ~
Fra : Per Krabbe

Dato : 09-03-06 17:43

Jeg har en række trykte sider ( måske 1000 +) der indeholder data, tal og
enkelte tekster som jeg vil have lavet om til en fil med de pågældende data.

Er der nogen er kender / kan anbefale et firma der foretager sådan noget.

På forhånd tak

best regards
scanboat.com / Per Krabbe, Vestergade 81 A, DK5300 Kerteminde, Denmark
tlph. Denmark +45 65325475 / email: pkc@scanboat.com

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 09-03-06 22:51

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> wrote in message

> Er der nogen er kender / kan anbefale et firma der foretager sådan noget.

Her er et eksempel, fundet via google:
http://www.dedicated.dk/optisk.htm

hilsen
Uffe

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 11-03-06 12:37

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> data.
>
> Er der nogen er kender / kan anbefale et firma der foretager sådan noget.

CapNordic laver også den slags: http://www.capnordic.dk/

Olav