Tekst i ramme IE / FF.
Fra : Erik Thisted

Dato : 09-03-06 13:44

Jeg mener at have haft løsningen, men har i så fald glemt den igen.

Tekst, speciel overskrift, får jeg ikke placeret så den er centreret i
midten af en boks når den ses i IE.

http://home15.inet.tele.dk/VagnLihn/ballesogn.html

FF viser det som det er hensigten.
Hvordan er det nu lige man løser det problem?

Erik Thisted.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-03-06 13:53

Erik Thisted skrev:

> Jeg mener at have haft løsningen, men har i så fald glemt den igen.

> Tekst, speciel overskrift, får jeg ikke placeret så den er centreret i
> midten af en boks når den ses i IE.

Jeg ser ingen forskel på din side når jeg ser den i Opera 8.5, FF
1.5og IE 6.0. "Balle Sogn gennem tiderne" er centreret i dem
alle.

Jeg vil anbefale dig *ikke* at centrere brødteksten. Øjet har
brug for en lige venstremargin under læsning.

--
Bertel
Skrivebord sælges. Se http://lundhansen.dk/temp/skrivebord.htm

Fra : Erik Thisted

Dato : 09-03-06 18:44

Bertel Lund Hansen skrev:

> Jeg ser ingen forskel på din side når jeg ser den i Opera 8.5, FF
> 1.5og IE 6.0. "Balle Sogn gennem tiderne" er centreret i dem
> alle.

Med min IE er "Balle Sogn gennem tiderne" højere oppe end midten og
højere oppe ind i FF.

> Jeg vil anbefale dig *ikke* at centrere brødteksten. Øjet har
> brug for en lige venstremargin under læsning.

Tak for tippet!