Printerspørgsmål - Canon Pixma 5200 og uor~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-03-06 17:36

Jeg har købt en Canon Pixma 5200 og ser så, at der er billige patroner på
QXL:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=23887268&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10344
Men er der noget om, at den printer ikke duer til de uoriginale patroner ?
Det er jo ca. 90% af prisen på originale patroner, så det er jo en pæn
besparelse.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Max

Dato : 09-03-06 17:57

Hej Per

> Jeg har købt en Canon Pixma 5200 og ser så, at der er billige
> patroner på QXL:

Indtil vidre ingen billige kopipatroner til den printer, sorry.

Mvh Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-03-06 18:21

Per Beer Hansen wrote:
> Men er der noget om, at den printer ikke duer til de uoriginale
> patroner ?

Ikke endnu

De har flere måneder været "lige på trapperne" - men der er ikke
dukket billige patroner op til den endnu.

Men det skulle kunne lade sig gøre, at genfylde patronerne - med
den ulempe at status-funktionen ikke fungerer - så man skal selv
holde øje med om den er ved at være tom ;-(

Så jeg passer godt på nin IP4000, der kan bruge de billige
patroner til under en 10'er

Jan

Fra : michael bs

Dato : 12-03-06 00:49

> Ikke endnu
>
> De har flere måneder været "lige på trapperne" - men der er ikke dukket
> billige patroner op til den endnu.

Hvordan ved du at den er lige på trapperne? Har du et link? Hvor får man den
slags oplysninger?
mvh Michael

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 13-03-06 01:33

> Hvordan ved du at den er lige på trapperne? Har du et link? Hvor får man
> den slags oplysninger? mvh Michael
Via dette firme som to gange har lovet at de lige var på trapperne. Link:
http://lavprisimport.dk/blaekpatroner_til_canon/pixma/_pixma_mp_modeller/pixma_ip_5200_da/

Nu er de holdt op med at love noget, som du kan se !
Venligst Glenn.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-03-06 22:19

> [...]
> Men er der noget om, at den printer ikke duer til de uoriginale patroner ?
> Det er jo ca. 90% af prisen på originale patroner, så det er jo en pæn

Hvis du ser dit eget link igennem, vil du nok bemærke, at Pixma 5200 ikke er
nævnt på listen over de printere, som kan bruge de pgl. patroner. Det
skyldes ganske enkelt, at pixma 5200 bruger en helt anden teknologi.

Kurt