Kan ikke forbinde til Nokia N70
Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-03-06 21:59

Hey

Jeg har lige fået en Nokia N70, og jeg kan bare ikke få den til at forbinde
ordentlig til min PC (WinXP).

Jeg har hentet den nyeste PC Suite fra Nokias side.

De fleste gange vil den slet ikke få finde mobilen (er forbundet med
USB-kabel - CA-53).

Hvis den så endelig forbinder, vil den ikke syncronisere, eller i det hele
taget kan jeg ikke komme ind på telefonen...

Hvad hulen gør jeg forkert - der må være nogle guldkorn derude

På forhånd tak.

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Nicolai

Dato : 07-03-06 22:45

> De fleste gange vil den slet ikke få finde mobilen (er forbundet med
> USB-kabel - CA-53).

Har du installeret driverne til det kabel? :)

Ellers anbefaler jeg en bluetooth - det holder.

> Hvis den så endelig forbinder, vil den ikke syncronisere, eller i det hele
> taget kan jeg ikke komme ind på telefonen...

Lyder som typisk nokia suite - jeg har brugt uger pga fejl i deres pis...

Fra : Karsten Jühne

Dato : 08-03-06 01:10

On Tue, 7 Mar 2006 21:58:31 +0100, Christopher Tracy wrote:

>Hvad hulen gør jeg forkert - der må være nogle guldkorn derude

Jeg brugte det meste af en dag af få få 2 forskellige danske versioner
af pc-suite til at virke. Så hentede jeg en engelsk, og alt var ok.
--
Mvh. Karsten
Andelsbolig: http://www.lysningen.dk

Fra : Carlos

Dato : 08-03-06 16:13

Ved ikke om det er det samme med N70, men virker på 6230i
Husker du at vælge "Afvis" når kablet tilsluttes ?
Vælger du "Accepter" bruger du kun telefonen til lagerenhed, og dermed
kun læser på telefonens hukommelseskort.
Og man kan derfor heller ikke synkronisere.

Mvh Thomas

"Christopher Tracy" <goldartist@_remove_this_yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:440df3f8$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Christopher Tracy

Dato : 08-03-06 22:18

Hey

Carlos wrote:
> [...]
> kun læser på telefonens hukommelseskort.
> Og man kan derfor heller ikke synkronisere.

Den mulighed er der ikke.

Jeg har nu også prøvet med den engelske udgave af PC-Suite - men nej
--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Christopher Tracy

Dato : 11-03-06 13:53

Hey

Så fik jeg det til at virke...

Jeg prøvede at indstallere PC-Suite på min bærbare, og så sætte mobilen til
den, der virkede det bare første gang.

Derefter prøvede jeg på den stationære igen, men denen gang, med CA-53
kablet direkte i en USB-port, og ikke som jeg havde gjort tidligere, igennem
en USB-hub, så spiller det også på den maskine

Så har jeg kun ét problem tilbage (tror jeg) - når jeg vil sende mails fra
mobilen, timer den bare ud :-/
Jeg har ellers fulgt opsætnings guided fra Telmore til punkt og prikke, hvad
kan jeg have over set ?
--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn