Synkronisering af mobil med outlook.
Fra : Lars

Dato : 06-03-06 18:48

Hej i gruppen.
Jeg har et mærkeligt problem?
hvordan får jeg min mobil forbundet til min bærbar igen, det har virket, men
nu vil den ikke mere, det skriver jeg skal taste en adgangskode ind, men den
kender jeg da ikke, ellers har jeg glemt den.
hvad gør man så?
vh Lars

Fra : Paw P Larsen

Dato : 06-03-06 19:04

Lars wrote:
> [...]
> nu vil den ikke mere, det skriver jeg skal taste en adgangskode ind, men den
> kender jeg da ikke, ellers har jeg glemt den.

Det kan jo kun gå hen og blive gætværk når du ikke skriver noget
om hvordan de to enheder forbinder til hinanden.

Hvis det er en bluetooth-forbindelse og det er koden til den
forbindelse, så kan du slette forbindelsen og oprette en ny
mellem mobil og bærbar.

Fra : Lars

Dato : 06-03-06 21:29

Sorry. jeg troede faktisk lige jeg nåede at får slettet bekeden.
Har læst problemet.
vh Lars.