A. A. og - Fossillerne
Fra : Claudio Adam

Dato : 07-03-06 11:30

Så lukkedes det omsider for den Midstsjællandske Håndbolds Junta:

At Få A.A. op i ribben!

Hvis dommere der i forvejen ikke eer den sprødeste kiks i pakken: Ikke
tåler at at blive rørt på Albuen:
( Se Rødt Kort )

( Kunne De jo eventuelt forstille sig at arbejde:
Som Pingvin tællere på Sydpolen.)

Det er sgu da Nu Anja Andersen og Holdet har brug for al den støtte,
De kan få!

Adam.

Fra : td

Dato : 07-03-06 12:02

"Claudio Adam (slet VAYZ2)" <kraka@VAYZ2c.dk> wrote in message

> [...]
> Som Pingvin tællere på Sydpolen.)
>
> Det er sgu da Nu Anja Andersen og Holdet har brug for al den støtte,

En kvinde på 37, der opfører sig som et forkælet 7 års barn, der ikke får
din viljem har ikke brug for støtte. Hun har brug for professionel hjælp.

td

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-03-06 14:22

td skrev:
> [...]
> din viljem har ikke brug for støtte. Hun har brug for professionel hjælp.

Dette forstyrrede fruentimmer tror ganske åbenlyst at der gælder helt
andre, særlige regler for hende selv end alle andre sportsfolk: Det
nærmer sig jo akut, hysterisk storhedsvanvid!

Og, nej, det har for så vidt ikke noget med dèn "Jantelov", som Fru
Andersen som bekendt mener at man - på linje med så mange andre ting og
personer, dog tilsyneladende håndbolddommree især - bør "fuck'e", at
gøre jeg må konstatere dette, for man BURDE altså sagtens som sportsmand
M/K kunne være BÅDE genialt begavet OG ikke mindst _professionel_ på
een gang, og således ikke have disse latterlige, narcissistiske
tilbøligheder for at te sig som et prematurt pattebarn med paniske
opmærksomhedsproblemer...

Frem for alt skal man - trods egne og andres ellers nok så høje
forventninger - faktisk også kunne tåle ærligt at TABE en kamp, hvor
ualmindeligt stinkende trivielt det så end måtte lyde for blot
nogenlunde normalttænkende mennesker!

Jo, hun ER afgjort skidedygtig, men med et talent som hendes følger
altså også et vist ansvar for at kunne styre sig, ikke mindst når man
netop er træner - og dermed skal være overordnet ansvarlig - for et hold.

Kvindemennesket må sgu' for pokker snart lære at tage sig sammen og
komme sig over sin egen sørgeligt selvhøjtidelige Jeanne d'Arc-psykose...

Hun kan sgu' da for Helvede ikke blive ved at rase rundt og være så
åbenlyst desperat over at hun nu engang fra naturens bare ikke er
udstyret med penis, sådan som hun ellers i kraft af en netop af hende
selv så ihærdigt benyttet gestus ivrigt synes at ville kompensere for?

Jo, ved nærmere eftertanke viser hun jo desværre at hun øjensynligt helt
bevidst ikke har tænkt sig at stoppe med dèn adfærd: Hun ville helt
sikkert være rigtigt godt studiemateriale for et par adfærdspsykologer
eller fem...

Så kan hun ellers være nok så stort et sportstalent, men helt psykisk
godt har hun det altså øjensynligt ikke: Spørgsmålet er bare, om hendes
talent således er skabt af hendes ambitionsniveau, som netop atter
bunder i et ret åbenlyst og muligvis direkte seksualitetsbetinget
selvhad, der kommer til udtryk i denne helt ekstreme, agressive
labilitet i pressede situationer?

Hun burde i hvert fald søge hjælp til at lære at styre sig. Jeg tror
ikke at hun ville blive en dårligere håndboldtræner af det, snarere
tværtimod...

Anders Peter Johnsen

Fra : John

Dato : 07-03-06 15:10

meddelelse news:440d88de$0$47061$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hun burde i hvert fald søge hjælp til at lære at styre sig. Jeg tror ikke
> at hun ville blive en dårligere håndboldtræner af det, snarere

Er det rigtigt opfattet, at du ikke kan lide Anja. ?
Med dit store kendskab til det professionelle behandlersystems termer, må du
ofte, men forgæves, have søgt deres hjælp ;--()
john

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-03-06 16:39

John skrev:

> Er det rigtigt opfattet, at du ikke kan lide Anja. ?

Jeg respekterer hendes talent, men jeg bryder mig bestemt ikke om hendes
åbenlyse "reglerne gælder ikke MIG!"-mentalitet...

> Med dit store kendskab til det professionelle behandlersystems termer, må du
> ofte, men forgæves, have søgt deres hjælp ;--()

Det er såmænd bare på baggrund af almindeligt gymnasiedannet kendskab
til Freud at begrebet "penismisundelse" springer mig akut ihu, når jeg
ser på Fru Andersens helt sygeligt overdrevne butch-adfærd...

Men i forsøget på at være "en sej, selvbevidst stodder" fremstår hun
altså attitudemæssigt mest af alt som en pinligt uopdragen og åbenlyst
seksualfrustreret 14-årig skarnsknægt (hvad hun da sjovt nok også lige
præcis fysisk ligner til forveksling!)

Nej, jeg HAR altså bare ikke denne besynderlige hang til benovelse over
for postuleret "karismatiske" psykopat-typer, hvad enten de så hedder
Peter Brixtofte, Kurt Thorsen eller for dèn sags skyld Anja Andersen:
Alt sammen folk, som mener at være underlagt "andre spilleregler" end
alle os andre. Dem må I sgu' gerne beholde jeres ivrige kultdyrkelse af,
ellers tak!

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 07-03-06 20:47

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Det er såmænd bare på baggrund af almindeligt gymnasiedannet kendskab
> til Freud at begrebet "penismisundelse" springer mig akut ihu, når jeg
> ser på Fru Andersens helt sygeligt overdrevne butch-adfærd...

Hun er lebbe for faen. :p

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-03-06 22:17

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Hun er lebbe for faen. :p

Ja, det er hun da ganske rigtigt nok (jvf. netop "butch"-begrebet), men
jeg fatter nu alligevel ikke at hun tilsyneladende i dèn grad finder det
nødvendigt at føre sig frem som en anden taberagtig teenage-knægt.

Det er jo grundlæggende nøjagtigt lige så vanvittigt at iagttage som når
man ser visse voksne mænd, der tydeligvis lider af dèn besynderlige
vrangopfattelse, at de "i virkeligheden" (som i den påtagne,
politisk-korrekte kønsdebat synes at være et yderst flydende of relativt
begreb!) skulle være små fjantede tøser og tèr sig derefter...

(Og nej, jeg taler IKKE om hippie-musikpædagog-figuren "Vincent" fra
DR2s Wulffmorgenthaler her!)

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-06 00:47

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Hun er lebbe for faen. :p

Hun er geni til sport der ha udspring i maskulin krigertræning, og du
er misundelig på hendes genialitet og længere er den - måske - ikke

Hun vil gøre sig bemærket og vælger derfor at provokere med at bo
sammen med veninde, og du hopper på det skuespil med begge ben og
foraRGES TSK TSK

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-06 17:11

"John" <johnkp@ofir.dk> wrote in message
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en

og hvad er der galt ved at have sådant "vanvid" ?
Hun har ikke overtrådt staffeloven ?

Der findes maniodepressiv, skitzofren og paranoid psykose. Vælg.

Bøsser burde have skabt tolerance for sjove mellemformer mellem m og
k - og de er ikke sygdom idag.

Hvis hun slog dommere, så sku hun straffes. Ellers ikke.
Jantelovsdommere må man godt drille mildt og legalt som hun gør,
konstruktivt og glistrupsk, genialt og underholdende og lærerigt

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-03-06 13:00

td (spamfree) wrote:
> "Claudio Adam (slet VAYZ2)" <kraka@VAYZ2c.dk> wrote in message

> En kvinde på 37, der opfører sig som et forkælet 7 års barn, der ikke får
> din viljem har ikke brug for støtte. Hun har brug for professionel hjælp.

Enig, hun er simpelt hen for barnlig at have i sådant en job.

--

Christian
www.yee-haw.dk

Fra : John

Dato : 07-03-06 13:47

td (spamfree) wrote:
> [...]
> din viljem har ikke brug for støtte. Hun har brug for professionel hjælp.

Enig, hun er simpelt hen for barnlig at have i sådant en job.

Ja alle de trænerne der i dag kæfter op, skal have professionel hjælp. Vi
har vel alle set Vilbæk og de andre med fråde om munden, hvilket tyder på,
at det er på høje tid, de bliver tilbudt hjælp.
Men er der ikke en af eksperterne, i tråden der kan fortælle mig hvorfor
Melgaard blev udvist for 3 gang,
hvilket for mig at se udløste det der skete efterfølgende
mvh john

Fra : td

Dato : 07-03-06 13:56

> [...]
> Melgaard blev udvist for 3 gang,
> hvilket for mig at se udløste det der skete efterfølgende
Jeg ved ikke hvorfor Melgaard fik rødt kort, og det er sagen fuldstændig
uvedkommende. Det handler om, at Frk. Andersen tilsyneladende - som et
barn - kræver at verden skal være retfærdig, og hvis den ikke er det,
stamper hun i gulvet - som et barn. Hos børn er den slags opførsel svær at
tolerere - hos voksne er den efter mion mening tegn på en brist.

Sport er tit hamrende uretfærdigt, dommerne er mennesker, der kan begå fejl,
og trænerne vurderer ofte tingene meget ensidigt. Det er helt OK med mig,
men at begynde at opføre sig, som vi så i den kamp, er efter min mening tegn
på, at man ikke er (sin opgave) voksen.

td

Fra : John

Dato : 07-03-06 14:34

"td" <tomdooley(spamfree)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>kan hun sku da bare sende en klage, der så vil blive behandlet i løbet af
>sommeren, af de "meget kompetente folk" i forbundet.
john

Fra : Wilstrup

Dato : 07-03-06 15:11

"John" <johnkp@ofir.dk> skrev i en meddelelse
`>>Selvfølgelig har du ret, hun skal sku ikke begynde at kommentere en
dommer

AAs opførsel på banen har altid været omgærdet af voldsomme udbrud - akkurat
som hos andre trænere. AA er ikke den eneste, der har modtaget det røde kort
for at blande sig. Men AA er jo en kvinde og oven i købet lesbisk, så hende
er der ekstremt megen fokus på, der er med til at oppiske en stemning.

Til gengæld må man i sandhedens navn sige, at hun bestemt ikke opfører sig
godt i sportslig sammenhæng. Hun blev i sin tid vurderet som komplet uegnet
til at være træner og leder af Slagelse håndboldklub og fik at vide at hun
ikke holdt året ud - i stedet bankede hun den op til succes - og i øvrigt
har hun nu taget konsekvensen af sin opførsel og stopper som træner -
bortset fra kampe i forbindelse med premiers league, lød det i TV i går.

Jeg er ikke ekspert i håndbold og kender ikke konditionerne, men jeg tror at
det blivet et tab for klubben når hun holder op.
--
Wilstrup

Fra : John

Dato : 07-03-06 15:49

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Wilstrup
>Sorry glemte at sætte en ;-/ på mit indlæg,
som skulle være en spydig kommentar til de forgående. Jeg er også ked af
at hun stopper, der er ingen tvivl om at hun har lidt kvaler med styrere sit
temperament, men hun har givet os mange gode timer.

Fra : td

Dato : 07-03-06 22:40

"John" <johnkp@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "td" <tomdooley(spamfree)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> john

Jeg er godt klar over at du mener det sarkastisk, men jeg mener faktisk ikke
at hun (eller nogen andre trænere) skal kommentere dommernes præstationer
under en kamp. De kan tage det op bagefter, men ikke under kampen. Det er
muligt at sdlagelse blev snydt - og så? Det bør trænerne ikke kamme over på
grund af. Alle hold bliver "snydt", men jeg tror simpelthen ikke på at
Slagelse har det værre end andre klubber.

td

Fra : John

Dato : 08-03-06 09:26

"td" <tomdooley(nomorespam)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke kamme over på grund af. Alle hold bliver "snydt", men jeg tror
> simpelthen ikke på at Slagelse har det værre end andre klubber.

Nej det har de (Slagelse) sikkert ikke.
Men efter nu i måneder, at have set og hørt på, at JP og tegnerne bære
skylden for døde muhamedanere, afbrændte ambassader og alverdens andre
ulykker.
Så er det lidt underligt, at man her fokuserer på braget,og ikke på hvem
eller hvad der satte ild til lunten.
Men jeg vil da meget gerne have jer som dommere, hvis jeg en skønne dag
forårsager en ulykke med min bil. For i ser kun på selve sammenstødet og
ikke på om jeg eventuelt var hamrende stiv, og det er sku da rart at vide at
jeg pr, automatik er frikendt.
john

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-06 20:03

> [...]
snip > skylden for døde muhamedanere, afbrændte ambassader og
alverdens andre
> ulykker.
> Så er det lidt underligt, at man her fokuserer på braget,og ikke på
> hvem eller hvad der satte ild til lunten.

At AA sætter ild i både alle håndbold-lunter og de lige så vigtige
sports-underholdningslunter gør hende selvskreven som verdens højest
betalte TV-kommentator - af både fodbold og håndbold. Og gad hun
politik, kunne hun også begå sig det.

I een lillefinger har hun mere boldforstand end ti dommere har i
hovederne.
Integritet - i stedet for korruption som dommernes

Fordi dansk sportsledelse er for fladpandet, blir det nok Balkan der
vil få størt fornøjelse af supertalentet de næste mange år - men når
hun er færdig dert, så glæder jeg mig til at høre hende kommentere
landskampe i Parken.

At afbryde kamp, når dommerne var total-uduelige, og sige undskyld
derefter, viser en evne til at udvide grænser og forny sig på alle
felter.
Hvis regler forenkledes og elektronik gjorde dommerafgørelser
objektive,så ville hun være mere sport og mindre fuck jantelov.
Hendes "sædblærespænding" trænger sig bare ud, hvor der er lort i
systemet og gør sport interessant i stedet for kedelig.
Har noget land haft en personlighed, der kom i nærheden af hendes, i
sport eller vedr andet? Altså bortset fra Nietzsche og Glistrup og
sådant slæng

Fra : Søren Nielsen

Dato : 08-03-06 22:47

Bo Warming wrote:

> [...]
> Har noget land haft en personlighed, der kom i nærheden af hendes, i
> sport eller vedr andet? Altså bortset fra Nietzsche og Glistrup og

Kan du ikke holde dit bræk ude fra dk.sport.fodbold? Hvis du er så betaget
af hende, så burde du også vide, at hun gør sig i håndbold. Eller rettere
skaber sig....

Søren

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-06 14:27

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:440f50c9$0$38680
> Kan du ikke holde dit bræk ude fra dk.sport.fodbold? Hvis du er så
> betaget af hende, så burde du også vide, at hun gør sig i håndbold.
> Eller rettere skaber sig....

Ifl EB d.d. er også Flemming Østergaard med i mobningen af Anja. Dette
er stort. Ikke hunbold kun

Fuck DHF, Puma.Adidas,RødeKors,LauritzKnudsen o.a. DHFsponsorer og
IHF. Boycot sponsorerne
Boycot plejer at være latterlig. Sig til alle der ku overveje at
handle med nævnte sponsorer det næste år at denne boycot er
meningsfuld.
Al avis&TV lyver idag at sejren igår viser, at Anja kan undværes....
tsk tsk
DHF styres af gamle, sure, tykke mænd, der misunder Anja og ikke har
andre motiver til at kalde hende USPORTSLIG

Havde vi ikke totalt statsmonopol på TV ville DHF ikke kun møde
mikrofonholdere, men blive grillet om "hvordan defineres sportslig,
hvis Anja-kreativitet ikke er det?"

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-06 16:36

Slagelsebøde burde være på en million. Pol15mar06

BW: altid hører vi at straf ikke virker.
Hvad mener man kan opnås ved at ændre Anja-status fra
superhelt til supersuperhelt?

Fra : John

Dato : 08-03-06 10:13

Fra : John

Dato : 08-03-06 10:14

Fra : td

Dato : 08-03-06 16:10

> [...]
> For i ser kun på selve sammenstødet og ikke på om jeg eventuelt var
> hamrende stiv, og det er sku da rart at vide at jeg pr, automatik er

Det er lidt mystisk sammenligning. Anja er jo netop ikke frikendt - uanset
årsagen. Du hævder jo, at hun skal frikendes fordi hun åbenbart følte
generet af dommerne. Så en bedre sammenligning ville være, at du skulle
frikendes for uheldet, FORDI du var påvirket - og det ville du næppe blive.
Hvis jeg pander naboen en med en spade, er det heller ikke frikendelsesgrund
at hans hund altid skider på min græsplane.

td

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-06 16:22

"td" <tomdooley(spamfree)@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> det ville du næppe blive. Hvis jeg pander naboen en med en spade, er
> det heller ikke frikendelsesgrund at hans hund altid skider på min

Er løsningen ikke at regler gøres enkle og elektronik benyttes til
overvågning af reglers overholdelse.

Danmark mister nu et geni til Balkan, der forstår at værdsætte
temperamentsfulde supersportshjerner.

Den skjulte dagsorden i sport er måske at socialisere publikum og gøre
dem autoritetstro overfor dommerafgørelser. Så er Anja en sten i skoen
for de høje sportsherrer. En gavnlig havkat i hyttefadet, ligesom
Glistrup, hvis man ønsker lys over land, gennemsigtighed,
sports-dygtighed og ikke jura-magt

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-06 17:22

> [...]
> helt OK med mig, men at begynde at opføre sig, som vi så i den kamp,
> er efter min mening tegn på, at man ikke er (sin opgave) voksen.

Der gælder ikke samme regler for genier som for dig og mig. Spænd
sikkerhedsselen og nyd hende.
Vær ikke misundelig over at hun måske har pik i hjernen og kombinerer
det bedste af alle verdener.

One must have chaos in one to give birth to a dancing star.
Nietzsche

Man viis som Sokrates bør være,Og gal som han, til tid og sted Johan
Herman Wessel

Menneskene vil altid være afsindige, og de, som tror, de kan
helbrede dem, er de vanvittigste af alle. Voltaire

"Jeg risikerer mit liv for mit arbejde, Jeg har af den grund
næsten tabt min forstand"Van Gogh 1853-90

A man with at new idea is a Crank, till the idea succeds. Mark
Twain

Vi er alle enige om, at deres idé er vanvittig, men er den
vanvittig nok? Niels Bohr

.. Charming people live up to the very edge of their charm, and
behave just as outrageously as the world will let them.
Logan Pearsall Smith(mange skitzofrene er s

"It is very foolish to wish to be exclusively wise. La
Rochefoucauld

"Viis bliver man først, når man er gammel, men man bliver det
aldrig, hvis ikke man som ung levede uforsigtigt" Hannah Arendt

Det er altid den, der farer vild, som finder nye veje.
Niels Kjær

sig Det er intent geni uden en smule galskab.
Aristoteles

sig Deviating natures are of the utmost importance whereever there
is to be progress. Nietzsche

SIg Er Wagner i det hele taget et menneske? Er han ikke snarere en
sygdom? Friedrich Nietzsche(der talte i metaforer og
ikke talte om vævs-skade a la infektion, forstuvning, kræft, hvilket
idag bør være sygdomsopfattelse)

sig Hvis galningen fremturede i sin galskab, ville han blive vis.
William Blake

Sig Jeg elsker tossehoveders eksperimenter. Jeg laver dem altid.
Charles Darwin

De gode er nødt til at korsfæste den, der opfinder sig sin
egen dyd! Dét er sandheden.Nietzsche

simob I en verden, hvor alle fusker, bliver den ærlige en bedrager.
André Gide

I fortiden skabte folk hekse,nu skaber de mentale patienter
Thomas Szasz

SIMOBNING "Psykiatri sidder afgjort inde med det ultimative
regelsæt for acceptabel opførsel, takket være evnen til at definere,
hvad der er "skørt"indledning af Psykiatriens historie - fra asyl til
Prozac Edward Shorter 2000

siNEsin Alt stort i denne verden er skabt af neurotikere, de
alene grundlagde vore religioner og skabte vore mesterværker.
Marcel Proust

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-06 17:02

> Enig, hun er simpelt hen for barnlig at have i sådant en job.

-rigide vanetænkere kan ønske at alle er så konforma som Ulrik Wilbæk,
men der er samfundsgavnlig rød tråd fra Anjas finter som spiller og
til hendes leg med medier og dommere, som nok giver hende
opmærksomhed, så hunkan få sit eget TV-show om nogle år.

"Den sindsyge har en sund reaktion på et sygt samfund", siger
antipsykiatriens overlæger

Jeg gir mer for Anja end alle andre håndboldstrænere tilsammen og hvis
der er problem med at røre en dommers arm, så lad os få indført klare
regler om sådant

AA er grænsesøgende. Så lav dog logiske klare grænser.- enkle regler,
konsekvens, elektronisk overvågning Hun liver op som Simon Spies
gjorde

Der er ikke gnist af sygdom i Anja for sygdom er når væv har dårligt
fungerende stofskifte som ved kræft, infektion og benbrud

Hun er aparte, kanøfles og får det bedst mulige ud af det - gid flere
var rollemodeller for ungdommen som hun, for vi kan alle blive
overmennesker med tidobbelt trivsel og kun knivstikkere ,
selvmordsbombere, tyve og kontraktbrydere o lign er asociale

Tyve kan være som forkælede børn. Men Anja stjæler ikke fra nogen.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-03-06 15:32

Claudio Adam <kraka@VAYZ2c.dk> wrote:

> Så lukkedes det omsider for den Midstsjællandske Håndbolds Junta:
>
> At Få A.A. op i ribben!

Hører emnet ikke hjemme i dk.sport?

Når man nu tænker på dem der er så voldsomt forargede hver gang der
kommer et indlæg om udlændingepolitik i dk.politik?

FUT dk.sport
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Claudio Adam

Dato : 07-03-06 19:51

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:

> [...]
der
>kommer et indlæg om udlændingepolitik i dk.politik?

Er du rørt sammen i en gulvspand?

Hold da for satan griflerne fra mine indlæg!

Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-06 01:29

"Claudio Adam (slet VAYZ2)" <kraka@VAYZ2c.dk> wrote in message

> At Få A.A. op i ribben!

Du skriver sejt - og at Glistrup og Anja er kloner er helt sikkert -
men hvad betyder "at få nogen OP I RIBBEN"?

Ydmyger man gymnaster ved at tvinge dem op i stigevægdimserne eller ?