Jyllandsposten var ikke blevet advaret, so~
Fra : HrSvendsen

Dato : 06-03-06 19:36

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3596898/

Thåger vil lade oplysningen tilsive sine læsere. Lad os se om der følger en
undskyldning med - eller blot en beklagelse - om nogen af delene. Nogen gæt?

Fra : Tony

Dato : 06-03-06 21:36

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en undskyldning med - eller blot en beklagelse - om nogen af delene. Nogen

Næppe nogen undskyldning.

Det undrer mig bare at JP først nu kommer frem med de oplysninger.nu, når de
har haft dem liggende på bånd, som jeg går stærkt ud fra ikke kan
manipuleres med ang.dd.

Tony

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-03-06 21:47

Tony skrev:

> Næppe nogen undskyldning.

Heller ikke mit gæt. Thåger er ikke ligefrem kendt for sin ydmyghed.

> Det undrer mig bare at JP først nu kommer frem med de oplysninger.nu,
> når de har haft dem liggende på bånd, som jeg går stærkt ud fra ikke
> kan manipuleres med ang.dd.

JP var vel i kampens hede ikke kommet i tanke om, at båndet dokumenterede, hvad JP hele tiden sagde. Eller måske troede JP, at det var anklagerens opgave at bevise skyld og ikke den angrebne, der skulle bevise sin uskyld. Måske en kombination af de to. Det er ikke nemt at vide helt præcist, hvad årsagen er; men det var næppe med overlæg. Jeg mener - hvad skulle JP kunne vinde ved det?

Fra : Tony

Dato : 06-03-06 22:37

Tony skrev:

> [...]

årsagen er; men det var næppe med overlæg. Jeg mener - hvad skulle JP kunne
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Jeg mener bare at journalisten som optog båndet burde have reageret, da
Politikken offentliggjorde en fejlagtig oplysning. Han følger vel selv med i
hvad der skrives i dagbladene.
Sagen kørte jo meget kraftigt på at JP var blevet advaret af '' eksperter''
inden tegningerne gik i trykken.
Derfor burde journalisten også kunne huske hvornår han lavede dette bånd.
Egentlig er jeg bedøvende ligeglad med om JP var advaret før eller efter.
For tegningerne var blevet trykt under alle omstændigheder, og det passer
mig helt fint, da det nemlig har sat focus på en hel del vedrørende Islam.
Som Pia K. sagde,'' at disse tegninger tværtimod har været meget nyttige for
os''.
Det kan jeg kun gi' hende ret i.

Tony

Fra : Jan

Dato : 07-03-06 16:22

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> [...]
en
> undskyldning med - eller blot en beklagelse - om nogen af delene. Nogen

Kan det ikke være ligemeget om de var blevet advaret eller ej de havde nok
trygt alligevel de ved bare ikke hvad ben de skal stå på for at undskylde
efter pres fra DI og siddende regering.

Nu kan vi så bare vendte på at de selvsamme politikere ødelægger vores
pressefrihed og ytringsfrihed så vi bliver dumme undertrykte mindrevidende
mens de udenlandske borgere her kan uddanne sig kvit og frit på
universiteterne til stor fryd for D.I. og Socialdemokratiet.

Ja forslaget er netop fremsat af Socialdemokratiet efter oplysninger via
Morgen tv.

Jan R.

Fra : Vidal

Dato : 07-03-06 08:33

HrSvendsen wrote:

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3596898/
>
> Thåger vil lade oplysningen tilsive sine læsere. Lad os se om der
> følger en undskyldning med - eller blot en beklagelse - om nogen af
> delene. Nogen gæt?

Tøger Seidenfaden, chefredaktør på Politiken: "Den nye oplysning
om, at Tim Jensen husker forkert, hvad tidspunktet angår, vil vi
selvfølgelig sørge for, at Politikens læsere nu også får."

Fra samme artikel.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-03-06 18:28

On Tue, 07 Mar 2006 08:33:19 +0100, Vidal wrote:

> [...]
> om, at Tim Jensen husker forkert, hvad tidspunktet angår, vil vi
> selvfølgelig sørge for, at Politikens læsere nu også får."

Nogen gæt på om det kommer til at indeholde beklagelse, undskyldning
eller ingen af delene?

Fra : Thomas J.

Dato : 07-03-06 09:56

Den Mon, 6 Mar 2006 19:36:15 +0100 sendte "HrSvendsen"
<HrSvendsen@msn.com> følgende røgsignaler:

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3596898/
>
>Thåger vil lade oplysningen tilsive sine læsere. Lad os se om der følger en
>undskyldning med - eller blot en beklagelse - om nogen af delene. Nogen gæt?

Som det altid er med muslimerne og deres tilhængere: "Du har
misforstået det hele, det har jeg aldrig sagt...."

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04