En neger
Fra : hanzen

Dato : 06-03-06 08:14

Hvad har EB nu gang i? Er deres PC-filter gået i udu?

"Neger med næsering bag sexoverfald"

Må man godt kalde en neger for neger?
--
hilzen
hanzen

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-03-06 10:10

hanzen wrote:
> Hvad har EB nu gang i? Er deres PC-filter gået i udu?

> "Neger med næsering bag sexoverfald"
>
> Må man godt kalde en neger for neger?

Og så med en stor guldring i næsen. Der mangler bare et gammeldags vækkeur i
kæde om halsen, og vi er sendt direkte til Hergé's "Tintin i Afrika"; men
altså bare i København og med en neger så grum, som Hergé aldrig har
fremstillet dem.

Man bemærker også, at det gamle ordsprog, at det bringer uheld at gå under
en stige, endnu en gang har vist sin berettigelse.

Om man må sige neger? Ikke ifølge pc'erne - men de har jo heller aldrig
været for kloge. Kan du huske, da de hævdede, der slet ikke fandtes racer?
Det er også dem, der kan finde på at hævde, der slet ikke findes sådan noget
som dansk kultur. Det har altid været en religion for dem at gøre sig døve
og blinde, og de hader alle, der kan se forskel. Nåja alle og alle - de har
selvfølgelig ikke noget imod f.eks. muhammedanere, der kan se forskel.
Ligesom de ikke har noget imod negre, der kalder hinanden for nigger. Hvad
de jo gør i stor stil. Politisk korrekte må være dem, der tager prisen som
planetens mest tungnemme væsner.

Fra : Rene

Dato : 06-03-06 17:11

On Mon, 6 Mar 2006 08:13:34 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk>
wrote:

>Hvad har EB nu gang i? Er deres PC-filter gået i udu?
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=338171
>"Neger med næsering bag sexoverfald"
>
>Må man godt kalde en neger for neger?

Ser intet problem i at kalde en neger for en neger. Jeg kalder også
stadig "flødeboller" for negerboller, ligesom vi altid har gjort her.

Rene

Fra : N I E L S

Dato : 06-03-06 21:03

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad har EB nu gang i? Er deres PC-filter gået i udu?

> "Neger med næsering bag sexoverfald"
>
> Må man godt kalde en neger for neger?
> --

Hvis man må kalde en spade for en spade, må man vel også kalde en neger for
en neger. Spørgsmålet er om man må kalde en neger for en spade.. høhø

N I E L S

Fra : @

Dato : 06-03-06 21:25

On Mon, 6 Mar 2006 21:02:42 +0100, "N I E L S" <underlig@msn.comFJERN>
wrote:

>"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis man må kalde en spade for en spade, må man vel også kalde en neger for
>en neger. Spørgsmålet er om man må kalde en neger for en spade.. høhø

neger en sort person

negro lat. sort

hr. betjent

jaee?

må man godt kalde en btjent for et svin?

nej bestemt ikke så får man en bøde

må man så godt kalde et svin hr. betjent?

hmm, tjjaae det er der vel ikke noget i vejen for

mange tak for svaret hr. betjent

Fra : Jesper

Dato : 07-03-06 00:15

hanzen <hanzen@mailmeikke.dk> wrote:

> Hvad har EB nu gang i? Er deres PC-filter gået i udu?

> [...]

Godt de kalder en spade for en spade..

OG med dét udseende, så kan Sambo forvente at blive fundet, anholdt og
forhåbentligt udvist snarest!
--
Jesper
The saw is family!