Intet hemmeligt brev
Fra : @

Dato : 05-03-06 15:59

Anders Fogh holdt ikke et vigtigt brev tilbage. Det skrev Politiken
ellers lørdag. Det bragte DR NYHEDER ONLINE også.

Men brevet fra Den Islamiske Konferenceorganisation OIC var
offentligt. Statsministeriet bekræftede overfor flere medier -også
Politiken - at ministeriet havde modtaget et klagebrev fra
organisationen. Det skete i oktober/november sidste år.

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2006/03/05/145034.htm

Fra : @

Dato : 05-03-06 16:31

On Sun, 05 Mar 2006 15:59:25 +0100, "@" <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>Politiken - at ministeriet havde modtaget et klagebrev fra
>organisationen. Det skete i oktober/november sidste år.

egentlig lidt mærkeligt at OIC ikke finder sagen med tegningerne
alvorlig nok til at udsende en eller anden form for erklæring eller
pressemeddelse i 2005
http://www.oic-oci.org/press/english/2005-activity.htm

deres første offentlige udmelding kommer 01-01-2006

http://www.oic-oci.org/press/english/2006/January%202006/denemark.htm

dialog?

med muhammedanere, de vælger jo selv at fordømme andre og boykotte

“Images of the Middle East” som måske kunne bidrage til lidt mere
forståelse af og oplysning om vestlig kultur og dagligdag i
mellemøsten, men måske er det netop dette disse diktatorer forsøger at
hindre

Fra : Jens G

Dato : 05-03-06 17:08

> [...]

>Politiken - at ministeriet havde modtaget et klagebrev fra
>organisationen. Det skete i oktober/november sidste år.

Jeg synes ikke jeg kan få øje på den nyhed på politiken.dk i skrivende
stund?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-03-06 18:01

@ wrote:
> [...]
> Politiken - at ministeriet havde modtaget et klagebrev fra
> organisationen. Det skete i oktober/november sidste år.

En ting er at man i pressen siger man har modtaget en henvendelse, men den
skal jo afleveres i udenrigspolitisk nævn, og det har Fogh, hmm "glemt".

Men det er igen meget sigende, både for en hel del herinde og for
regeringen, at man mener at man skal drive politikken i medierne.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Henri Gath

Dato : 05-03-06 18:55

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er igen meget sigende, både for en hel del herinde og for
> regeringen, at man mener at man skal drive politikken i medierne.

Væk, dhimmi

Fra : Allan Riise

Dato : 05-03-06 20:11

Henri Gath wrote:

> Væk, dhimmi

Hvad med *min* ytringsfrihed hr.Gath?

Fra : Henri Gath

Dato : 05-03-06 20:36

> Hvad med *min* ytringsfrihed hr.Gath?

Den har jeg ikke meget til overs for, så længe du laver 5. kolonnevirksomhed
for at afskaffe min og andres.....

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 05-03-06 20:40

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Den har jeg ikke meget til overs for, så længe du laver 5. kolonnevirksomhed
> for at afskaffe min og andres.....

Du har ikke ret meget til overs for ytringsfrihed. Punktum.

Når du ikke kan argumentere dig ud af dine holdninger, så skal 5.
kolonne bruges i flæng. Du må sandelig være en DF er stolte af. Dum som
et bræt, og villig til at bakke op om hvad som helst fordi du ikke har
ret meget "til overs" for dem du er uenig med.

Føj.

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-03-06 20:54

"Henrik Britt Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> som et bræt, og villig til at bakke op om hvad som helst fordi du
> ikke har ret meget "til overs" for dem du er uenig med.

Du mudderkaster, Henrik Vestergaard Blunck.

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Per Rønne

Dato : 05-03-06 21:55

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>
> Men det er igen meget sigende, både for en hel del herinde og for
> regeringen, at man mener at man skal drive politikken i medierne.

Modtager man et »offentligt« brev, har brevsenderen naturligvis sørget
for at viderebringe brevet til offentligheden.

I øvrigt synes jeg generelt efterhånden, at Politiken stinker i hele
denne sag. Politiken er tydligvis ikke en avis, men en kommandobunker i
krigen mod regeringens udlændingepolitik. Politiken synes endda at være
det sted, hvor det ægyptiske udenrigsminsteriums brev til Fogh er blevet
skrevet; hvordan ellers kan man »komme til« at bringe en kladde i stedet
for det endelige brev?

Har Abu Laban, Tøger Seidenfaden og den ægyptiske ambassadør siddet
samlet på Seidenfadens kontor, og skrevet brevet? Som så er blevet
fax'et til Cairo?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk