Udsalg
Fra : Egon Stich

Dato : 04-03-06 16:04

Då så vi det igen.
Udsalget af ytringsfriheden fortsætter.
En revu har i sidste øjeblik fjernet et "muhammednummer".

PH og de øvrige virkelig kulturradikale roterer i deres grave.

Hvor må det glæde de akademiske humanistiske kulturfjender..!!

De har fået genindført smagsdommeriet og sencuren..!!

Men græmmelse
Egon

Fra : GB

Dato : 04-03-06 17:04

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> wrote in news:4409ac64$2$38696
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> De har fået genindført smagsdommeriet og sencuren..!!

Psst - Egon - det staves censur, ikke sencur. Jeg ville ellers ikke nævne
det, men du staver forkert igen og igen... No hard feelings.

Fra : Tony

Dato : 04-03-06 18:13

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Psst - Egon - det staves censur, ikke sencur. Jeg ville ellers ikke nævne
> det, men du staver forkert igen og igen... No hard feelings.

Hvis ikke du kan andet end læse korrektur, så knyt sylten.

Tony

Fra : GB

Dato : 04-03-06 19:32

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in

> Hvis ikke du kan andet end læse korrektur, så knyt sylten.

Hvis du ikke kan andet end at brokke dig, så hæld en cola over dit
motherboard.

Fra : Tony

Dato : 05-03-06 16:36

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in

> Hvis du ikke kan andet end at brokke dig, så hæld en cola over dit
> motherboard.

Hvis _du_ ikke kan andet end brokke dig, så ta' din antabus og hæld din
elefantbajer ud over dit motherboard.

Tony

Fra : Egon Stich

Dato : 05-03-06 15:22

> [...]
>
> Psst - Egon - det staves censur, ikke sencur. Jeg ville ellers ikke nævne
> det, men du staver forkert igen og igen... No hard feelings.

Jamen det skar da ofte, at jeg staver forkert.
Det er sikkert fordi, jeg ikke fik "modersmålsundervisning" som lille

Og så kan man jo forresten ikke stole på retskrivningsordbøgerne mere.

MVH
Egon