Rohde's mænd/krigerteenagere forvirrer ing~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-06 21:54

Sikkerhed forringes ikke for de 12 flyverskjulte tegnere af, at Jens
Rohde oplyser, at helligkrigerne sender tæskehold mod en datter til en
af de truede
Som altid er perkerelsker Tøger Seidenfaden usaglig, når han gør et
problem ud af en sober og bagatelagtig
overdrivelses-tendens/shorthand -
- hvis muhamedanervoldsmænd overholdt en 18-års aldersgrænse, så var
Rohdes mænd-drenge-upræcision måske slørende om lemlestelsesrisikoen
Nu er den ikke værd at lave TV-indslag om. Nu er det pinligt og søgt
at opblæse dette.

Og det skriver jeg ikke, fordi Seidenfaden pludselig tog sig et
hysterisk anfald mod mig og nægtede mig at deltage i Politiken-rejse
til Kina med Herbert Pundik, som jeg havde betalt for om efteråret og
mødt rejseholdet om i januar og i februar udstedte latterlige-Tøger en
uetisk deltagelse-nægtelse, hvilket Rejsebureau-ankenævnets
landsretsdommerbestyrelse har stemplet som lovstridigt, og jeg har
foruden tilbagebetaling fået erstatning for tort og svie og ulejlighed
pga abrupt ændring af min families planlægning
Venstrefløjen mener magt er ret, men tvinges til mindske deres
egoisme.. Stem DF hvis du ikke er tilhænger af den stærkestes ret, men
ønsker er ikkemuslimsk RETSSAMFUND

Seidenfaden ser større problem i uærbødig vittighedssjov i JP end i
Islams foragt for vantros liv og sundhed.
DF går frem, og landsforrædderne går tilbage, og det handler ikke om
sentimentalisme mht afbrænding af røde klude på den anden side af
jorden - det bør løbe linen ud og give det danske folks loyale
politikere det flertal, som Glistrup fik i gallup - kort før valget i
1973 gav ham 28 MFer på tinge.

Revyvisen lød "Det ved du, det ved jeg, men vi ved det godt nok hver
for sig". Og nu gælder det banaliteten,
at familiesammenføring er mord på danskere.

"Hvorfor kapitaliserer S ikke på, at kritikken hagler ned over
regeringen" spørger DR1-TV 3mar kl 2100 til en af sine fordrejende
"vælger-eksperter" -
- og afleder med vås om, at Helle er grunden.
Det er kun det svindende antal halalhippier=hamasrøvslikkere, der
kritiserer Foghs kamp for ytringsfrihed,
Danskerflertallet er ikke kritisk imod, at omsider tør nogen tale
_ Mekka midt imod._

(Når Bjørnstjerne Bjørnson i "Ja vi elsker"nationalsangen skrev om
Sverre der talte "Roma mett emot" var det om fjeldabe-kongen, der
beredte vejen for Europas reformation og renaisance ved at skide højt
og flot på pavens bandlysning, og 99,9% af nordmændene bakkede ham
op - pavens nederlag inspirerede snart briternes Henry8 til at trodse
Rom og tyske fyrster til at redde Martin Luther fra pavens
kætterafbrændings-planer.
Da paven påbød, at danske trækirker skulle rives ned og erstattes med
stenkirker, bøjede Valdemar-slænget her nakken - men nordmænd blev ved
at bygge de smukke stavkirker, som stadig står og pynter .
Bolig-bureaukrater bør man chikanere og øve civil ulydighed imod,
hvilket jeg har gjort i årevis, og nu da min EL-nevø er borgmester,
skal den have en ekstra drejning.
Skattesnydere er som besættelsestidens sabotører, sagde oprøreren
Glistrup.- nytænker mht at tale Mekka/Rom/Borgen imod. Gør
politikerjobbet ulønnet, sagde han fra dag-1, så han bad om at blive
hadet.)

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-03-06 11:15

> Og det skriver jeg ikke, fordi Seidenfaden pludselig tog sig et hysterisk
> anfald mod mig og nægtede mig at deltage i Politiken-rejse til Kina med
> Herbert Pundik,

Hvad var grunden til at du ikke kunne deltage?
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-06 11:54

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message

> Hvad var grunden til at du ikke kunne deltage?

Man ville ikke give en grund skriftligt - skurke hvisker dvs lyver

Jeg havde betalt 27000 kr og mødt Pundik og holdet i januar og kort
før martsafrejse sendte man mig grundløst pengene retur

Siden mødte jeg Seidenfaden, der var ansvarlig, ved et Brandes møde,
og han svarede mig i pausen "det ville ikke have givet god
stemning"(mens han som en skamfuld hund så sig til begge sider, at
der ikke var vidner)
Rejsebureauets sekretær fortalte mig, at nogen ikke kunne lide mine
skriverier vistnok om revisionisme - Politiken hader ytringsfrihed

Ved januarmødet var jeg nyvasket og velklædt, -
- og havde ofret en time og en formue på en herrefrisør osv.

Vi martyrer har det ret sjovt - flere bør blive medlem af din og min
klub. Man har kun det sjov, man selv laver. Jeg havde glædet mig til
rejse med kulturradikale , kloge Politikenlæsende pensionister, er
fra hjem med den avis, men de var nok blevet irriteret på mig -
- nu evnede jeg - ene mand - igen - ala JP-Rose at få
godhedsindustrien til at vise sit sande, intolerante ansigt

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-03-06 15:58

> Ved januarmødet var jeg nyvasket og velklædt, -
> - og havde ofret en time og en formue på en herrefrisør osv.

Det var det som jeg var inde på at der var gået galt, men du må åbentbart
også være frygtet i de luftlag
Fedt nok
MvH Steen