Compaq bærbar ARMADA 4131T
Fra : Steff Houlberg

Dato : 14-06-01 18:38

Hej gruppe

Jeg har fået tilbudt en Compaq ARMADA 4130T af en kammerat. Den har en
Pentium 133 cpu, en 1,4 GB HD og 48 megs ram. Hvad skal sådan en koste??

Jeg skal give 1800 kroner for den, og har ikke planer om at installere noget
vildt på den. Jeg skal bare bruge den til noget tekstbehandling og lignende
henne i sofaen

Anyone?

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 14-06-01 18:56

Steff Houlberg skrev:

> [...]
> vildt på den. Jeg skal bare bruge den til noget tekstbehandling og lignende

Syntes de 1800 kr lyder meget rimeligt, jeg havde selv en Compaq Armada
1550T Pentium 133 og 48 mb ram, den kørte uden problemer Windows Me og
Office 2000, så hvis den kun skal bruges til tekst og evt internet, så
er maskinen stor nok.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : PLATINUM

Dato : 15-06-01 14:33

Man kan ikke køre WinME med 133Mhz den tilader minimum 150Mhz

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 15-06-01 14:59

PLATINUM skrev:

> Man kan ikke køre WinME med 133Mhz den tilader minimum 150Mhz

Sagtens - man skal bare skrive install /MN (eller også er det NM), så
kigger den ikke efter hvad man har af hardware