påstand tilbagetrukket
Fra : Martin

Dato : 01-03-06 14:38

Yep, jeg btrækker min påstand tilbage om at de fleste muslimer i MØ
er fornuftige mennesker. Jeg går ud fra at nogenlunde samme %fordeling
ville være tilfældet i resten af MØ, evt Jordan undtaget.

Jeg noterer mig samtidig at den israelske jernnæve har formået at
tilskynde 80% af palæstinenserne til at genoptage
fredsforhandlingerne.

Træls at det er det eneste sprog de forstår.

Mvh
Martin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-03-06 14:40

Martin wrote:

> [...]
> tilskynde 80% af palæstinenserne til at genoptage
> fredsforhandlingerne.
>
> Træls at det er det eneste sprog de forstår.

I skal ikke lave billeder af vores store Profet med en bombe i
turbanen, gør I det sprænger vi jer i luften.

--

Christian
www.yee-haw.dk

Fra : @

Dato : 01-03-06 15:51

On 1 Mar 2006 05:39:56 -0800, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>I skal ikke lave billeder af vores store Profet med en bombe i
>turbanen, gør I det sprænger vi jer i luften.

og dem der ikke forstår og anerkender at islam er en fredens religion
får hovedet hugget af

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-03-06 15:39

Martin wrote:

> Yep, jeg btrækker min påstand tilbage om at de fleste muslimer i MØ
> er fornuftige mennesker.

Det er nok værre end 63 procent, da man sikkert ikke har skelnet mellem
muhammedanske, kristne, ateistiske og andre palæstinensere. Havde man
udelukkende spurgt palæstinensere, der bekender sig til pædofetens tanker,
havde tallet procentdelen selvfølgelig været langt højere.

Jeg vil i hvert fald være blive meget overrasket, hvis det viser sig, at det
er hele 37 procent af muhammedanerne, der ikke i betydeligt omfang er blevet
ødelagt af pædofetdyrkelsen.

Fra : @

Dato : 01-03-06 15:50

On 1 Mar 2006 05:37:47 -0800, "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=337503
63 procent af palæstinenserne mener, at optøjer og voldelige angreb er
et fornuftigt svar på de tegninger af profeten Muhammed, der blev
bragt i Jyllands-Posten i september.

Det viser en meningsmåling, der er foretaget af Det Palæstinensiske
Center for Offentlig Opinion.

> [...]
>tilskynde 80% af palæstinenserne til at genoptage
>fredsforhandlingerne.
>
>Træls at det er det eneste sprog de forstår.

og vi sender penge til disse forbrydere

vi er skøre vi danskere