Etniske minoriteter
Fra : Norma

Dato : 28-02-06 17:45

Uanset om muslimer på verdensplan udgør en fjerdedel af verdens befolkning,
eller om de kun udgør en femtedel,
så kan de altså ikke påberåbe sig at udgøre en etnisk minoritet, i den
globale landsby.

Og det er jo den såkaldte globale landsby danskere hele tiden skældes ud for
ikke at indse at de lever i.

Til trods for, at vi er en etnisk minoritet. Globalt set!

Verden er åndsvag og racistisk indstillet, de hvide, glade nordboere skal
etnisk udryddes, eller også skal vi undskylde for vores opførsel,
lige indtil vi ikke længere tør opføre noget som helst.

Der bliver vi nødt til at stå sammen.

Dø, om så det gælder.

Vi dør ikke af det her cirkus.

Men, personligt synes jeg bare, at vi har kørt længe nok i karrusellen.

Og det synes jeg så folk må respektere eller lade være med, som de nu føler.

Det er OK, at folk i offentlige erhverv, er nødt til at udtale sig
diplomatisk, men det skal man jo bare forstå, og ikke tage for andet end,
hvad det er!

Vi kæmper en vigtig sag, der på kort sigt koster os et eller andet.

Men på længere sigt, vil vores holdninger blive accepteret.

Skam være med de danskere, der ikke støtter Danmark lige nu.

Norma