Gode muslimer i Canada
Fra : Martin Larsen

Dato : 20-02-06 23:57

Kom lige til at høre lidt fra Blekingebandens egen radiostation DRp1, om
fredelige højtuddannede og kloge muslimer i Canada. De var simpelthen så
velafbalancerede og fredelige - brændte ingen ambassader eller flag (og
jeg var sgu lige ved at stikke røven ind i højtaleren for at mærke en
fredelig muslim tunge).
Well øhh, jeg er jo ikke født i går, så jeg checkede lige Toronto Star og
finder sjove fredelige udtalelsagn:
"Kurt Westgaard - countdown to justice has begun ... it's just a matter
of time"
"We won't burn embassies or flags here," but urged a continuing boycott
of Danish products, saying, "We will burn their economy down."

http://www.thestar.com/NASApp/cs/ContentServer?pagename=thestar/Layout/Article_Type1&c=Article&cid=1140390609583&call_pageid=968332188492&col=968793972154&t=TS_Home

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Anonym

Dato : 21-02-06 00:14

> [...]
> "We won't burn embassies or flags here," but urged a continuing boycott of
> Danish products, saying, "We will burn their economy down."

Det var da så godt, at du ikke faldt for DRs tendentiøse propaganda.
I Canada behøver muslimerne heldigvis ikke gøre sig anstrengelser, for loven
er allerede skræddersyet til at undertrykke islamofobiske ytringer.
Hvis vi bare var så kloge i lille Danmark, undgik vi knaset ved at forbyde
enhver ytring, som var egnet til at fremkalde muslimsk misnøje.
Tolkningen af loven kunne så overlades til et panel bestående af
islameksperter, menneskerettighedsjurister, imamer og afdankede politikere.
Og glemte jeg Dansk Industri er det selvfølgeligt et misforhold, der straks
skulle rettes op på ved næste møde i retsudvalget.