Tryghedsnarkomaner der ikke tåler vold
Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-06 10:57

Tryghedsnarkomaner der ikke tåler vold

At muslimer lemlester og myrder er god grund til at udvise alle, men
at en mand, som konen har valgt at bo sammen med, lader sig provokere
til lidt vold, er ikke en statsopgave.

Hun kan jo bare flytte med sit barn, hvis hun ikke værdsætter at
hendes målrettede provokationer har det resultat som hun har sigtet
efter.

Engang afviste politiet at sige andet end "så flyt dog" når en kvinde
var skuffet over sin mand og anmeldte trusler (der jo næsten altid er
falske trusler)

Idag er politiets opgave at skabe job til psykologer, så de opblæser
småting.

Nogle miljøer er til kontaktsport, værtshusslagsmål og anden vold fx
fodbold.

Nogle er ikke. Staten skal blande sig mest mulig uden om, når folk
selv er gået ind i løvens hule.

Er der sket lemlestelse, så skal der handles, men idag er alt for
mange så sarte. som muslimer foregiver at være.

Sæt ikke børn på piedestal. De kan lokkes til at sige ALT af
behandlere.

"To live is ever to be in danger. Nietzsche

"The pleasure of all things increases by the same danger
that should deter it. Seneca(B.C. 3-65

Believe me! The secret of reaping The greatest fruitfulness
and The greatest enjoyment from life is to live dangerously!Nietzsche

Hvis man præcis ved, hvad man skal gøre, hvorfor så gøre
det? Picasso

The pleasure of all things increases by the same danger that should
deter it. Seneca(B.C. 3-65

You have made danger your calling? There is nothing
contemptible in that. Nietzsche

Lykken står den kække bi. Vergil

Courage is like love; it must have hope for nourishment.
Napoleon

Det eneste jeg beklager ved mit liv er, at det har varet for
længe. Hvis jeg skulle leve mit liv om, ville jeg begå de samme fejl -
bare lidt tidligere. Tallulah Bankhead