Se de forstår at undskylde.
Fra : Hikker

Dato : 10-02-06 17:20

Fra : Martin K

Dato : 10-02-06 17:32

"Hikker" <conesanex@yahoo.com> wrote in message
news:29fpu1tv2oigb8huasm8d8fo7kkoanpkgi@4ax.com...

> http://www.anotherdenmark.org/

Latterlige naive tossegode dhimmier.

--
Martin K

Fra : Thomas J.

Dato : 10-02-06 17:45

Den Fri, 10 Feb 2006 17:20:18 +0100 sendte Hikker
<conesanex@yahoo.com> følgende røgsignaler:

>http://www.anotherdenmark.org/

Ja, det er utroligt hvad folk vil nedværdige sig til bare for at komme
i fjernsynet.

Initiativtageren er sikkert snart gæst i Go'aften Danmark og det der
er værre.
Og så kan gæsten og værten vræle i takt over at danskerne som helhed
er nogle svin der på det nærmeste myrder og voldtager de stakkels
kulturberigere flere gange dagligt.

Nå, fuck det, jeg ser alligevel "The Simpsons" på det tidspunkt.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : HC

Dato : 10-02-06 19:03

> Initiativtageren er sikkert snart gæst i Go'aften Danmark og det der
> er værre.

Ja, det var de i går, såvidt jeg husker.

HC

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 10-02-06 19:14

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:bfgpu117fjl2jcqrds0canc6ealps79ujm@4ax.com...
> Den Fri, 10 Feb 2006 17:20:18 +0100 sendte Hikker
> <conesanex@yahoo.com> følgende røgsignaler:

YNK!

> Ja, det er utroligt hvad folk vil nedværdige sig til bare for at komme
> i fjernsynet.
>
> Initiativtageren er sikkert snart gæst i Go'aften Danmark og det der
> er værre.

De var i Go'aften Danmark igår...

/Mikael

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-02-06 19:32

"Thomas J."
> [...]
meddelelse news:bfgpu117fjl2jcqrds0canc6ealps79ujm@4ax.com

> Ja, det er utroligt hvad folk vil nedværdige sig til bare for at komme

Er det ikke vores alle sammens Bo Warming-hader Hans Hüttel, der står bag?
Dejligt at se, at han kan bruge sin energi på andet end at opretholde
personlige hadesider for de skattekroner, vi andre finansierer hans løn med.

Shit - jeg begynder at forstå Egon Stich' voldsomme aversion mod akademikere
og selvfede "samfundselite".

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : GB

Dato : 10-02-06 22:48

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Shit - jeg begynder at forstå Egon Stich' voldsomme aversion mod
> akademikere og selvfede "samfundselite".

Det har du sgu været længe om.

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-02-06 23:06

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det har du sgu været længe om.

Tja, min kone synes ellers, jeg er hurtig i andre sammenhænge...

Nå, hvorom alting er, så er den sidste tids begivenheder jo noget af en
gevaldig øjenåbner i _mange_ sammenhænge.

Fra : GB

Dato : 10-02-06 23:27

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news:43ed0e40$0$67262
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Nå, hvorom alting er, så er den sidste tids begivenheder jo noget af en
> gevaldig øjenåbner i _mange_ sammenhænge.

Så du betragter mig ikke længere som uhildet fremmedhader?

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-02-06 23:28

> Så du betragter mig ikke længere som uhildet fremmedhader?

Øh? Jeg tror, du forveksler mig med en anden...

Fra : jodem

Dato : 10-02-06 23:34

> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Øh? Jeg tror, du forveksler mig med en anden...
>
> --
Det tror jeg også. tsk.tsk.

Fra : GB

Dato : 10-02-06 23:48

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news:43ed1379$0$67255
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Øh? Jeg tror, du forveksler mig med en anden...

OK. Er det ikke dig med noget foto-halløj, som hængte mig ud til tørre for
et halvt års tid siden? Så må du meget, meget undskylde (i lyset af den
seneste tids behov for dette...)

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-02-06 11:08

> OK. Er det ikke dig med noget foto-halløj, som hængte mig ud til
> tørre for et halvt års tid siden? Så må du meget, meget undskylde (i
> lyset af den seneste tids behov for dette...)

Jamen hvis jeg har hængt dig til tørre, vil jeg da meget gerne vide i
hvilken sammenhæng? Jeg har i de seneste mange år råbt og skreget min
afgrundsdybe aversion mod islam ud både her og andre steder, og er ofte
blevet kaldt brunskjorte, fascist, nazist, DF'er, højrefløjser og
hvad-ved-jeg. Jeg skal ikke afvise, vi to har haft et sammenstød i anden
sammenhæng, men jeg kan dårligt forestille mig, det har drejet sig om islam
og/eller muslimer.

Fra : GB

Dato : 11-02-06 18:32

> [...]
> hvad-ved-jeg. Jeg skal ikke afvise, vi to har haft et sammenstød i
> anden sammenhæng, men jeg kan dårligt forestille mig, det har drejet

Jamen OK, så. Så må det være en anden fotograf, hvis navn ligger meget tæt
op af dit.

Schwamm darüber, som AHW plejer at sige.

Fra : Egon Stich

Dato : 11-02-06 12:10

> Shit - jeg begynder at forstå Egon Stich' voldsomme aversion mod
> [...]

Det er altid hårdt, at være "profet" i eget land

Men nu skal i bare se, hvorledes jeg får ret i dette spørgsmål.
"Eliten" er begyndt at kravle frem fra panelerne.
Her til formiddag har man kunnet lægge øre til Uffe E i radioen.
Ynkeligt, som den mand ikke fatter, at knægtelse af friheden til at
kririsere enhver religion, er det samme som at fastfryse enhver udvikling.

Der må ligge en eller anden forfærdelig trang til at underkaste sig
autoritære systemer, hos disse mennesker.
Nu, hvor de ikke kan "skille sig ud" ved at støtte østlige regimer, har de
kastet sig over muhammedansk fascistideologi.

Aldeles ukritisk støtter "eliten" menneskefjendske tanker, ud fra vanvittige
akademiske humanitære, som de kalder det, tankegange.

At de hermed undergraver menneskers ret til frit at tænke, tro og tale,
fatter de intet af.

Sandelig, de ER samfundsskadelige..!!
Men det må vel efterhånden gå op for folk, at vi ikke kan lade disse fjolser
ødelægge århundredes udvikling.
Udvikling der ikke havde fundet sted, om den politisk korrekte "hensyntagen"
havde været brugt.

Faktisk tror jeg, at miseren skyldes en endog særdeles ringe uddannelse på
UNI.
For der skal jo ikke andet til, for at fatte vanviddet i akademikernes
tanker, end at man læser bøger fra de tider, hvor kampen for alvor rasede.
Da gjaldt sandelig ikke denne "hensyntagen".
Helt enkelt, fordi anvendes denne, vinder til enhver tid den, der kan udvise
størst "krænket følelse".

Hvad enhver bondeknold, der havde frekventeret en højskole i starten af 1900
tallet vidste, aner nutidens selvhævdende og aldeles uuddannede akademikere
intet om.

Alene derfor går det rivende galt, når folketing og regering overvejende
består af disse antidemokratiske mørkemænd.

Ivrigt bakket op af horder af selvudnævnte "experter" i pressen.

"Experter", hvis gerning alene er, at forfægte egne politiske synspunkter.

Men ikke at forglemme:
Der findes dog akademikerkredse, der gennemskuer svineriet, og derfor må
undtages fra begrebet "demokratiskadelig akademikerbyrde".
Fortrinsvis består "akademikerbyrden" af såkaldt humanistisk uddannede.

MVH
Egon

MVH
Egon

Fra : Lion King

Dato : 10-02-06 18:04

"Hikker" <conesanex@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Du har misforstået det hele. Det du refererer til, kaldes knæfald i retning
af Mekka.

> Vil du støtte fattige børn.

Overhovedet ikke. Og slet ikke børn i muslimske lande.