Cd-rom drev der går istå
Fra : Schiller

Dato : 14-06-01 16:35

Jeg har et irriterende problem når jeg enten indstalerer eller afspiller mp3
på mit
Asus 40X drev. Det går simpelhen tit totalt istå og begynder så at køre
igen.
Det kører kun perfekt når jeg afspiller normale audio cd´ere.
Jeg har prøvet at sætte hastigheden ned på drevet i et forsøg på at undgå de
problemer
men det hjælper heller ikke.
Er det et probel der kan løses eller er det bare Asus der ikke kan finde ud
af det
med cd-rom drev ?

Hygge
Schiller

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-06-01 18:19

"Schiller" <aorta@lycos.co.uk> wrote in message
> [...]
> problemer
> men det hjælper heller ikke.
> Er det et probel der kan løses eller er det bare Asus der ikke kan finde

Prøv og hent Nero DriveSpeed på
http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=nerodrivespeed.html
og juster "Spin Down Time" til en højere værdi.

- Lars

Fra : Schiller

Dato : 15-06-01 14:37

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prøv og hent Nero DriveSpeed på
> http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=nerodrivespeed.html
> og juster "Spin Down Time" til en højere værdi.

Jeg prøver den og ser om det hjælper på det.
Takker

Schiller

Fra : Recs

Dato : 15-06-01 19:22

Vi må have samme cd-rom drev, har præcist det samme problem, vil også prøve
at downe Nero DriveSpeed..

/Recs..