Nej til homofobi fra Europaparlamentet
Fra : Pjensen73

Dato : 10-02-06 15:42

Nå lille Kimseskat.
Du har da vist et alvorligt problem nu.

http://www.lbl.dk/index.php?id=nyhed&tx_ttnews%5Btt_news%5D=1081&cHash=724e62d520

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-02-06 17:24

Pjensen73 wrote:
> Nå lille Kimseskat.
> Du har da vist et alvorligt problem nu.
>
> http://www.lbl.dk/index.php?id=nyhed&tx_ttnews%5Btt_news%5D=1081&cHash=724e62d520

Jeg er fuldkommen ligeglad med, om EU så forbyder homofobi tusinde gange.
Jeg vil til hver en tid nægte at samle en sæbe op i Frederiksberg Svømmehal.

Med dette seneste initiativ fra EU, kan det nok heller ikke vare længe før,
arbejdspladsernes sex-fri zoner udvides til at omfatte hele arbejdspladsen,
så det bliver sex, der bliver begrænset til zoner med tilhørende skiltning -
"Sex-zone". Hvor jeg i øvrigt har tænkt mig at være uhæmmet homofob
ligegyldigt hvad EU siger.

Fra : Per Rønne

Dato : 10-02-06 18:27

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
> så det bliver sex, der bliver begrænset til zoner med tilhørende skiltning -
> "Sex-zone". Hvor jeg i øvrigt har tænkt mig at være uhæmmet homofob

Så søg lægehjælp - homofobi er jo en psykiatrisk diagnose ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 10-02-06 19:09

> http://www.lbl.dk/index.php?id=nyhed&tx_ttnews%5Btt_news%5D=1081&cHash=7
> 24e62d520

> Så søg lægehjælp - homofobi er jo en psykiatrisk diagnose ...

Ja, så kan han tage Kimseskat i hånden og gå op til lægen og få hjælp.

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-02-06 19:36

> Så søg lægehjælp - homofobi er jo en psykiatrisk diagnose ...

Nåda. Siden hvornår? Jeg kan ikke lige finde den på WHO's ICD-10, men jeg
kan jo tage fejl.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Poul Nielsen

Dato : 10-02-06 20:53

> [...]
> 24e62d520

Svømmehal.

> Så søg lægehjælp - homofobi er jo en psykiatrisk diagnose ...

Homofobi er et begreb der er opfundet. af dem der ikke vil acceptere at vi
er nogen der ikke vil acceptere homoseksualitet.

Fra : Pjensen73

Dato : 10-02-06 21:06

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Homofobi er et begreb der er opfundet. af dem der ikke vil acceptere at vi
> er nogen der ikke vil acceptere homoseksualitet.

Hvad har du imod homoseksuelle?
Så længe du ikke deltager og tilskuer i deres seksuaelle lege, så kan
du da være ligeglad med hvad to mænd laver sammen.

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-02-06 21:16

"Per Rønne" wrote:

> http://www.lbl.dk/index.php?id=nyhed&tx_ttnews%5Btt_news%5D=1081&cHash=7
> 24e62d520

> Så søg lægehjælp - homofobi er jo en psykiatrisk diagnose ...

Ydes der virkelig lægehjælp til at lære folk at samle sæber op? Jaja, hvad
de dog finder på.

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-02-06 21:47

> http://www.lbl.dk/index.php?id=nyhed&tx_ttnews%5Btt_news%5D=1081&cHash=7
> 24e62d520

> Så søg lægehjælp - homofobi er jo en psykiatrisk diagnose ...

Ærgerligt at de MÅ bruge dette dårlig udtryk, hvis folk virkelig har en
"fobi", så kan man jo ikke lovgive imod den. Man kan lovgive imod fjendtlige
handlinger eller opfordring til sådanne, og imod diskriminering.

Den med sæben minder mig om, at jeg engang spurgte mine bøssevenner om,
hvorfor så mange af dem tog til Mellemøsten på ferie, og en svarede: "Lad
mig sige det på den måde, at hvis du taber en mønt dernede, så vil jeg råde
dig til at lade være med at samle den op". Der er naturligvis en stærk
bøssekultur i MØ, der er jo ingen kvinder at score.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-02-06 23:06

On Fri, 10 Feb 2006 21:46:41 +0100, Knud Larsen wrote:

> Ærgerligt at de MÅ bruge dette dårlig udtryk, hvis folk virkelig har en
> "fobi", så kan man jo ikke lovgive imod den.

Nej, men kan fordømme den, og det er hvad Europaparlamentet har gjort.
Diskrimination på baggrund af seksuel orientering er der jo allerede
lovgivet mod.

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-02-06 23:33

Frank E. N. Stein wrote:

> Nej, men kan fordømme den, og det er hvad Europaparlamentet har gjort.

Hvis det er det, parlamentet har gjort, så har de for lidt at lave. Moralske
henstillinger i form af resolutioner hører ind under religiøse synoder og
lign.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-02-06 23:59

On Fri, 10 Feb 2006 23:33:20 +0100, HrSvendsen wrote:

> Hvis det er det, parlamentet har gjort, så har de for lidt at lave.

De bestemmer jo nærmest selv hvor travlt de har.

> Moralske henstillinger i form af resolutioner hører ind under
> religiøse synoder og lign.

Tjoe, der er jo åbenbart mindst en medlemsstat hvor "moralske
henstillinger" omkring homoseksualitet foregår på statsniveau.

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 00:14

Frank E. N. Stein wrote:

> Tjoe, der er jo åbenbart mindst en medlemsstat hvor "moralske
> henstillinger" omkring homoseksualitet foregår på statsniveau.

Ja, så kan jeg godt se, at MickeyMus-parlamentet må på banen med noget
tilsvarende.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 11-02-06 00:38

On Sat, 11 Feb 2006 00:14:02 +0100, HrSvendsen wrote:

> Ja, så kan jeg godt se, at MickeyMus-parlamentet må på banen med noget
> tilsvarende.

Ja, når man forsøger at begrænse ytringsfriheden, bør der da
protesteres mod det. Det fornemmer jeg ikke vi er uenige i.

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 01:54

Frank E. N. Stein wrote:

> Ja, når man forsøger at begrænse ytringsfriheden, bør der da
> protesteres mod det. Det fornemmer jeg ikke vi er uenige i.

Du har ret. Et tegneserieparlament bør helt klart have en høj grad af
underholdningsværdi.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 07:05

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> MickeyMus

Er der nogen særlig grund til at sammenblande det moderne Mickey Mouse
med det altmodische Mikkel Mus?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 11:18

"Per Rønne" wrote:

> Er der nogen særlig grund til at sammenblande det moderne Mickey Mouse
> med det altmodische Mikkel Mus?

Ja, jeg kunne ikke huske, det hedder Mikkel Mus. Du skal have tak for at
genopfriske min hukommelse.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 07:05

> [...]

> henstillinger i form af resolutioner hører ind under religiøse synoder og

Så vidt jeg har forstået det skyldes resolutionen, at lande som Polen
under den nye højre-regering og Lithauen [de to lande var i
personalunion i århundreder] har inført stærkt anti-homoseksuelle love
på det sidste.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 11:21

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> under den nye højre-regering og Lithauen [de to lande var i
> personalunion i århundreder] har inført stærkt anti-homoseksuelle love

Det lyder godt nok skidt. Trist tid vi lever i med denne tendens til
indskrænkning af borgernes friheder. Selv du er med på noderne og vil have
forbudt rygning alle mulige uvedkommende steder. Trist trist trist.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 14:43

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Selv du er med på noderne og vil have forbudt rygning alle mulige
> uvedkommende steder.

Ikke i fri luft, eller i lokaler i private hjem, hvor der ikke kommer
børn under 18 år.

Rygning i køkkenet, under tændt emhætte, kan også gå an; det er de få
tilbageværende rygere i min familie begyndt på ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 16:19

"Per Rønne" wrote:

> Ikke i fri luft, eller i lokaler i private hjem, hvor der ikke kommer
> børn under 18 år.

Sådan frihed vil mange homofober nok også udstrækker til bøsser. Så i
forhold til dine frihedsprincipper, kan der altså ikke være noget galt i
sådan grov diskrimination mod bøsser.

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-02-06 23:22

Knud Larsen wrote:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Ærgerligt at de MÅ bruge dette dårlig udtryk, hvis folk virkelig har
> en "fobi", så kan man jo ikke lovgive imod den.

Det var (bla) det, jeg forsøgte et causeri over; men det mislykkedes vist.
Men jeg tror nu også, det er LBLs udlægning af teksten og ikke EUs eget
ordvalg.

Det undrer mig dog, at EU gør det så specifikt. Jeg mener, hvad med
heterofobi? Eller bare diskrimination mod heteroseksuelle. Det virker som
om, loven kun skal beskytte personer tilhørende mindretallet mod
diskrimination, hvor man ligesågodt kunne have ladet beskyttelsen gælde alle
seksuelle orienteringer.

Det er denne idiotiske ide om, at mindretal skal have en særlig beskyttelse,
flertallet ikke skal have; men det er jo enkeltpersoner hver gang - om det
er i mindretallet eller i flertallet, og hvis beskyttelsen er god for den
enkelte person i mindretallet, så er den vel også god for den enkelte person
i flertallet, eller?

Jeg tænker naturligvis på 266b, der ligeledes er beregnet til
mindretalsbeskyttelse. Dels er den som vi alle herinde har talt om en
begrænsning af ytringsfriheden (og det lader jeg ligge i denne omgang), dels
bryder det med princippet om, at alle skal være lige for loven.

Hvis loven er så god (det er den ikke; men jeg lader det ligge), så lad den
dog gælde hele vejen rundt. Det forekommer mig at være uden ulemper for
nogen at lade den "beskytte" alle lige meget. Under alle omstændigheder er
det en uretfærdig, at borgeren som ikke tilhører et mindretal ikke kan nyde
samme beskyttelse fra loven, som borgeren fra et mindretal.

Der er også en anden principiel diskussion her, for det er ikke kun
mindretal, der specifikt ydes beskyttelsen. Det er specifikke mindretal -
som i - ikke alle mindretal. Hvor er f.eks. beskyttelsen af borgere med hang
til telefonsex, voyerister osv? Hvor er beskyttelsen af den ensomme ældre
dame, der godt kan lide sin puddel? Jeg mener, sådan principielt er der da
et eller andet galt her.

Grundet ovenstående oa. synes jeg, EU-resolutionen er et makværk, og den
skal lodret afvises. Udform loven så den beskytter alle seksuelle retninger,
så kan man begynde at snakke om det; men så skal man jo til at beskytte
seksuelle ting, der måske ikke er så populære i EU-parlamentet ... Ahem ...

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 07:05

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Det undrer mig dog, at EU gør det så specifikt. Jeg mener, hvad med
> heterofobi? Eller bare diskrimination mod heteroseksuelle.

Hvor finder du noget sådant?

Men du er måske sur over at du ikke kan indgå et registreret partnerskab
med en pige, som markering af at I skam ikke »ejer« hinanden, men bare
får løst en bunke juridiske problemer med en »pakkeløsning«?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 11:16

"Per Rønne" wrote:

> Hvor finder du noget sådant?

Det har jeg såmænd set et eksempel på. En kammerat der år tilbage søgte et
job som bartender på Pink Club men fik et direkte afslag, da han sagde, at
han altså ikke var bøsse. Og der er jo masser af bøsser, der arbejder på
hetero-værtshuse, ikk'?

> [...]
> partnerskab med en pige, som markering af at I skam ikke »ejer«
> hinanden, men bare får løst en bunke juridiske problemer med en

Udmærket eksempel. Hvorfor dog begrænse registreret partnerskab til homoer?

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 14:51

> [...]

> job som bartender på Pink Club men fik et direkte afslag, da han sagde, at

Forbløffende. Men måske har ejeren af Pink Club [som jeg ikke aner hvor
ligger] nogle idéer som svarer til de idéer man har i eksempelvis
folkekirken, hvor man forlanger af præsterne at de skal være
lutheranere?

Eller måske eksisterer Pink Club slet ikke? Noget tyder i hvert fald på
det, da http://www.krak.dk ikke kender til den ...

> Og der er jo masser af bøsser, der arbejder på hetero-værtshuse, ikk'?

Sikkert. Jeg har ihvert fald aldrig hørt om at man til
ansættelsessamtalerne til sådanne steder, forlanger at tjenerne skal
have monteret sensorer på kønsdelene, for at se hvordan de reagerer på
bøsseporn ...

Ja, det var jo som bekendt ved et sådant eksperiment man fandt ud af at
homofobe som regel var mænd/drenge der tændte seksuelt på deres eget køn
- men fornægtede det også over for dem selv.

> Udmærket eksempel. Hvorfor dog begrænse registreret partnerskab til homoer?

Man har åbenbart været bange for at for mange heteroseksuelle par ville
vælge den løsning - og modstanden mod det kommer /ikke/ fra homoseksuel
side.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 11-02-06 15:10

On Sat, 11 Feb 2006 14:50:43 +0100, Per Rønne wrote:

> Ja, det var jo som bekendt ved et sådant eksperiment man fandt ud af at
> homofobe som regel var mænd/drenge der tændte seksuelt på deres eget køn
> - men fornægtede det også over for dem selv.

I så fald er eksperimentet ikke meget værd. Det er fx ikke unormalt at
man får stådreng af at blive hængt (det fortager sig selvfølgelig
efter et stykke tid), så noget stærkt skræmmende kan give samme
reaktion i tissemanden som noget lystgivende.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-02-06 15:18

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> [...]
> efter et stykke tid), så noget stærkt skræmmende kan give samme
> reaktion i tissemanden som noget lystgivende.

Det har du galt fat i flere omgange. Kvælning kan give lystfølelse og endda
orgasme. Mænd, der hænges (så halsen knækker), får ikke stådreng. Det gør
mænd, der stranguleres, derimod ofte. Erektion i dén forbindelse fortager
sig ikke.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 11-02-06 15:42

On Sat, 11 Feb 2006 15:17:53 +0100, Jens Bruun wrote:

> Det har du galt fat i flere omgange.

Det mener jeg nu ikke.

> Kvælning kan give lystfølelse og endda orgasme.

Ja.

> Mænd, der hænges (så halsen knækker), får ikke stådreng.

Og det er netop ikke i alle tilfælde folk der bliver hængt at nakken
knækker.

> Det gør
> mænd, der stranguleres, derimod ofte. Erektion i dén forbindelse fortager
> sig ikke.

Det er jeg nu ret sikker på den gør. Jeg tror man får svært ved at
fremvise et skelet med stådreng.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 15:43

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> Og det er netop ikke i alle tilfælde folk der bliver hængt at nakken
> knækker.

Den formulering i en dansk stil er da lige til et 03; hvad mener du?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 11-02-06 16:14

On Sat, 11 Feb 2006 15:43:11 +0100, Per Rønne wrote:

> hvad mener du?

At det ikke er altid en hængning fører til at nakken knækker.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 16:18

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> At det ikke er altid en hængning fører til at nakken knækker.

OK, men en traditionel hængning har nu heller aldrig haft det mål.

Det er derfor en hængt person sagdes at »danse« i de første minutter
under hængningen; han var jo ved fuld bevidsthed mens han langsomt blev
kvalt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 11-02-06 19:25

On Sat, 11 Feb 2006 16:17:31 +0100, Per Rønne wrote:

> OK, men en traditionel hængning har nu heller aldrig haft det mål.

Det har heller aldrig været meningen at det skulle opfattes som en
nydelse.

Fra : GB

Dato : 13-02-06 17:32

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote in news:1halrur.135myiu9edwyN%
per@RQNNE.invalid:

> OK, men en traditionel hængning har nu heller aldrig haft det mål.

Vrøvl. I engelske fængsler anbragte man altid ved henrettelser knuden på
siden af halsen, hvorved halsen knækker. Desuden beregnede man nøje
faldlængde i forhold til kropsvægt for at være sikker på at døden indtraf
øjeblikkelig.

Anbringer man knuden i nakken, vil den henrettede dø af kvælning i de
fleste tilfælde.

Prøv at slå det op i din EncyklopÆdia Brittannica.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-02-06 18:23

On 13 Feb 2006 16:31:46 GMT, GB wrote:

> Vrøvl. I engelske fængsler anbragte man altid ved henrettelser knuden på
> siden af halsen, hvorved halsen knækker.

Samtidigt skal der være mange (7 såvidt jeg husker) knuder, så der er noget
masse at "slå" hovedet til siden med. Det samme skete dog ved en hængning
bagfra hvis der var knuder/masse nok.
Den nok værste form for henrettelse var "garrotering"(brugt i Spanien
omkring '80), stå op af en pæl og en læderrem bliver strammet, det er
kvælning.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-02-06 18:32

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> Den nok værste form for henrettelse var "garrotering"(brugt i Spanien
> omkring '80), stå op af en pæl og en læderrem bliver strammet, det er
> kvælning.

Det var ikke sådan, garottering fungerede i Spanien i moderne tid.
Delikventen døde stort set øjeblikkeligt og ikke af kvælning.

Fra : Wilstrup

Dato : 13-02-06 21:18

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse
> omkring '80), stå op af en pæl og en læderrem bliver strammet, det er
> kvælning.

Det var værre endnu - det var ikke en læderrem, men en metalring, der blev
strammet til med en skruetvinge på bagsiden af pælen, og samtidig gik der en
syl gennem nakken på den dømte - en syl, som blev stukket ind langsomt
bagfra efterhånden som bødelen drejede mere og mere på skruetvingen.
Langsom død og kvælning.
--
Wilstrup

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-02-06 14:12

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> stukket ind langsomt bagfra efterhånden som bødelen drejede mere og
> mere på skruetvingen. Langsom død og kvælning.

Du taler, som du har forstand til. Det var lærer, du var, ikke?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 14-02-06 19:30

On Tue, 14 Feb 2006 14:12:14 +0100, Jens Bruun wrote:

> Du taler, som du har forstand til. Det var lærer, du var, ikke?

Jeg er heller ikke enig med Arne om dette (dog, der var noget bagfra gennem
pælen, det er korrekt), forklar dog hvor Arne tager fejl i stedet for at
lege lærer "Nej dette er ikke rigtigt, prøv igen"

/|\
/\
Bruno

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-02-06 19:43

> Jeg er heller ikke enig med Arne om dette (dog, der var noget bagfra
> gennem pælen, det er korrekt), forklar dog hvor Arne tager fejl i
> stedet for at lege lærer "Nej dette er ikke rigtigt, prøv igen"

Døden indtræffer øjeblikkeligt, og delikventen bliver hverken kvalt eller
stranguleret.

Desuden læser AHW angiveligt ikke mine indlæg, så det er begrænset hvor
megen energi, jeg gider bruge på at give ham lidt børnelærdom.

Fra : Per Rønne

Dato : 16-02-06 16:37

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> Døden indtræffer øjeblikkeligt, og delikventen bliver hverken kvalt eller
> stranguleret.

Jeg synes at man møder så mange forskellige forklaringer, at det ikke er
til at finde ud af.

Da jeg første gang læste om henrettelsesmetoden var det da den engang i
70erne blev brugt mod nogle unge ETA-terrorister. Før Francos død. Her
blev der talt om at der var tale om en [tynd] metaltråd, der lagdes
stramt omkring halsen på delinkventen. Med en enkelt drejning på et
håndtag strammedes tråden så meget, at halsnerverne til kroppen blev
skåret over, og bevidstheden indtraf øjeblikkeligt.

Men jer er jo heller ikke ekspert i spørgsmålet, og jeg tvivler på at
ander her i gruppen er det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-02-06 18:25

> [...]
> på et håndtag strammedes tråden så meget, at halsnerverne til kroppen
> blev skåret over, og bevidstheden indtraf øjeblikkeligt.

Der var tale om et metalbånd omkring halsen, men det var nu sylen i nakken,
der medførte øjeblikkelig død.

> Men jer er jo heller ikke ekspert i spørgsmålet, og jeg tvivler på at
> ander her i gruppen er det.

Der findes massevis af dokumentation på nettet. Det er bare at lede lidt.

Fra : Egon Stich

Dato : 14-02-06 00:36

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> fleste tilfælde.
>
> Prøv at slå det op i din EncyklopÆdia Brittannica.

Så var der jo også metoden i flåden.
Det var en slags kombination.
Løkke om halsen, rebet op over råen, 10 mand i løb hen ad dækket.
Op fes manden. Gurglende og sprællende.
Det "humane" bestod da i et særligt knob, det ligner lidt et trompetstik,
der var sat på rebet en meter over delikventens hoved.
Når knobet ramte blokken, udløstes det, og rebet forlængedes et par meter,
hvorved et tilsvarende fald opstod, med brækket hals til følge.

Jo, fantasien, når det gælder at slå mennesker ihjel, har aldrig fejlet
mennesket.

MVH
Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 16-02-06 16:37

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> øjeblikkelig.
>
> Anbringer man knuden i nakken, vil den henrettede dø af kvælning i de

Du taler om den /moderne/ hængningsform, ikke om den /traditionelle/,
som vel har været brugt i årtusinder.

> Prøv at slå det op i din EncyklopÆdia Brittannica.

Og du skulle lige gøre opmærksom på æ'et - som fagtisk findes i navnet
[som ligatur].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 15:38

> [...]

> efter et stykke tid), så noget stærkt skræmmende kan give samme
> reaktion i tissemanden som noget lystgivende.

I så fald må det vel afsløre en masochistisk tendens ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 11-02-06 16:12

On Sat, 11 Feb 2006 15:37:42 +0100, Per Rønne wrote:

> I så fald må det vel afsløre en masochistisk tendens ...

Eller bare at der er to reaktioner der fører til samme resultat.

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 16:22

"Per Rønne" wrote:

> Forbløffende.

Men sådan var det altså.

> Men måske har ejeren af Pink Club [som jeg ikke aner
> hvor ligger]

Den er lukket for flere år siden. Den lå i Farvergade overfor Madam og Mini
Arthur.

> Sikkert.

Nemlig.

> Ja, det var jo som bekendt ved et sådant eksperiment man fandt ud af
> at homofobe som regel var mænd/drenge der tændte seksuelt på deres
> eget køn - men fornægtede det også over for dem selv.

Haha - du er altid så underholdende.

> Man har åbenbart været bange for at for mange heteroseksuelle par
> ville vælge den løsning

Hvad er der at frygte? Under alle omstændigheder - et klokkeklart eksempel
på diskrimination på baggrund af seksuel orientering.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 07:05

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> [...]
> dig til at lade være med at samle den op". Der er naturligvis en stærk
> bøssekultur i MØ, der er jo ingen kvinder at score.

Jep, men samtidig halshugger et land som Saudi Arabien jo bøsser på
stribe.

Muhamed var vist ingen ven af bøsser, men naturligvis udvikler
samfundets regler sig ikke altid efter hvad et par bøger som Koran og
Hatith kræver. Og omvandrende telte vækker tydeligt ikke så meget attrå
som vakre ynglinge.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-02-06 10:14

> Jep, men samtidig halshugger et land som Saudi Arabien jo bøsser på
> stribe.

Lige som med Profeten, så er det netop fordi det er så "følsomt", at man
reagerer så voldsomt.

> [...]
> samfundets regler sig ikke altid efter hvad et par bøger som Koran og
> Hatith kræver. Og omvandrende telte vækker tydeligt ikke så meget attrå

Muhammed havde dog medtaget nogle vers om, at der også var noget til dem,
der ikke tørster efter 72 jomfruer i paradis, - unge drenge med øjne som
perler, ville betjene en - som bekendt. Og i den tidlige islam var det jo
helt åbent, at have også drenge-harem'er.

Fra : Martin K

Dato : 10-02-06 17:27

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Nå lille Kimseskat.
> Du har da vist et alvorligt problem nu.

http://www.lbl.dk/index.php?id=nyhed&tx_ttnews%5Btt_news%5D=1081&cHash=724e62d520

Hvis EU ville bremse homofobi (eller alle mulige andre tilbageskridt i
samfundet) burde de først og fremmest arbejde for færre muslimer i Europa.

--
Martin K

Fra : Pjensen73

Dato : 10-02-06 19:11

> [...]
>
> Hvis EU ville bremse homofobi (eller alle mulige andre tilbageskridt i
> samfundet) burde de først og fremmest arbejde for færre muslimer i Europa.

Ja, der er selvfølgelig noget der.

Fra : GB

Dato : 10-02-06 23:49

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> [...]

Hvad så med Per Rønne?

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 07:05

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Hvad så med Per Rønne?

I modsætning til dig lider jeg vist ikke af homofobi.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : GB

Dato : 13-02-06 17:33

> I modsætning til dig lider jeg vist ikke af homofobi.

Jeg er ikke homofob. Jeg har bare noget imod din evindelige bedreviden.

Fra : Per Rønne

Dato : 16-02-06 17:07

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote in

> Jeg er ikke homofob. Jeg har bare noget imod din evindelige bedreviden.

Bedreviden? Der er skam da ganske meget jeg ikke har forstand på, og som
jeg derfor aldrig udtaler mig om.

Udtaler jeg mig måske særligt meget om fodboldkampe eller bilmærker?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 11-02-06 11:41

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Nå lille Kimseskat. Du har da vist et alvorligt problem nu.

> [...]

Gad vide hvornår Europaparlamentet vedtager resolutioner til fordel for
pædofile, nekrofile, scatofile m.fl.?
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-02-06 22:55

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Nå lille Kimseskat.
> Du har da vist et alvorligt problem nu.

Nej, Pjevsebasse, jeg har ingen problemer - har du ?

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Pjensen73

Dato : 12-02-06 23:27

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Nej, Pjevsebasse, jeg har ingen problemer - har du ?

ER du sikker? Europaparlamentet vil ellers bekæmpe sådan nogle som dig.

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-02-06 15:59

> ER du sikker? Europaparlamentet vil ellers bekæmpe sådan nogle som dig.

Jeg har ingen problemer - har du, Pjevsebasse ?