When will the Muslims make excuses?
Fra : Trans

Dato : 09-02-06 20:04

Med det formål at fremme tolerance og respekt skrev skrev jeg i dag
på den i Politiken omtalte hilsenliste http://www.notherdenmark.org :
"When will the Muslims make excuses for the destruction of the Buddha
statues at Bamiyan in March 2001?"

Er der nogen, der kan finde min hilsen på listen? Jeg nærer mistanke
om, at den ikke lever op til sit erklærede formål.

Bent

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 09-02-06 20:17

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
[...]

Der står i bunden af siden:
/
Disclaimer: Hilsner der ikke lever op til sidens formål om skabe tolerance
og respekt, vil ikke blive offentliggjort. anotherdenmark.org 2006
/

Så den er helt sikkert ikke kommet med.
- men de går jo også ind for censur.

/Mikael

Fra : HR.Mand

Dato : 09-02-06 20:26

[...]

nej det er kun pæne ting de lægger ind
så du kommer aldrig med
Det er kun de latterlige idioter som vil sige undskyld for noget de fjolser
ikke har gjort

Fra : Svend Poulsen

Dato : 09-02-06 20:25

[...]

Kan ikke komme ind på siden, ved at blive hakket lige nu ?

Svend

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-02-06 21:27

Svend Poulsen skrev:
> [...]
> om, at den ikke lever op til sit erklærede formål.
>
> Bent
>
> Kan ikke komme ind på siden, ved at blive hakket lige nu ?

Der mangler et "a":

Siden hedder:

http://www.anotherdenmark.org

Indtil videre har ca. een promille af Damarks befolkning således forrådt
deres kultur og underkastet sig islamisterne.

Bemærk i øvigt det påfaldende farvevalg, en kombination som også kan
genfindes i bla. det Saudiske flag og Hamas' foretrukne hovedbeklædning
ved siden af skihuer og palæstina-tøklæder, nemlig deres grønne
pandebånd med hvide kruseduller på...

Anders Peter Johnsen