Politi-chikanen mod antiracisterne i Hille~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-06 10:55

Politi-chikanen mod antiracisterne i Hillerød 5feb06.

Fredelige demonstranter, der var imod Dansk Front, blev også udsat for
skingre grundlovsbrud fra Københavns Politis side.

Det rapporteres af en autonom-talsdame hvis detaljer passer med alt,
hvad jeg så - de aflød ordrerne fra politiet, der var ingen optræk til
vold, men de opsplittedes og arresteredes i stort antal og måtte vente
længe bagbundne i stort antal på fortov nær station (der har kæmpe
opvarmet ventesal, som var lidet benyttet.

Kun muslimerne , som var i størst antal, og som var skrigende og
truende og udførte milliondyrt hærværk, var politiets venner, som ikke
blev chikaneret.

Værst er selvfølgelig, at de mange hundrede DanskFront sympatisører,
som var på vej til at deltage, forhindredes i det.

HVIS der var for meget vold at styre på demonstrationsstedet - der var
intet - kunne politiet have forlangt, at muslimvennerne demonstrerede
et andet sted i byen, som man så ofte har gjort.

Men politiet ved præcis hvordan medierne vil fejlrapportere til deres
fordel, og skabte alibi for at fremstille politiet som upartisk og
klogt.

Især vedr. os "racister" var deres grundlovsbrud uhyggeligt og
mindskede antal på demonstrationssstedet fra de hundreder som jeg så,
og hvoraf de færreste kom frem, og til de cirka 60, som journalisterne
omtalte som 40.

Husk at foto-dokumentation er ikke bevis - foto har ikke alt
væsentligt med.

Når jeg efter hjemkomst skrev i parantes, at tusind var _tænkeligt_
antal, så var det udfra forlydender om de, som politiet omdirigerede,
og det enorme antal politibiler (og helikopter) ved talrige af de
S-stationer, som jeg passerede. Et så stort antal kan ikke udelukkes.
men er ikke sandsynligt efter, hvad jeg siden har erfaret.

MACHIAVELLI beskrev den etik som staten via politi står bag.
Magthaverne soler sig i ry som empatiske, mens politi er bøller og
udfører det grove arbejde for dem.

"Når man har taget en stat i besiddelse, bør erobreren vel
gennemtænke de strenge forholdsregler, som kan blive nødvendige, og
siden udføre dem i et eneste hug - .... alle grusomheder bør begås på
en gang. Machiavelli

" Politik er ikke om at sige sandheden, men om at blive troet .
Machiavelli

"Kunsten at være fyrste er at gøre det gode personligt og
det onde via en stedfortræder Andre Ganivet/Machiavelli

"Den, der har fordel af forbrydelsen, har ofte medvirket til den.
Machiavelli(og Seneca)

Stadige og overdrevne grusomheder er forkastelige, ikke fordi de er
umoralske, men fordi de er uden virkning.Machiavelli

"Herskerne må beskytte kunsten og lærdommen og på den måde give
indtryk af at have højere interesser end magten alene - det er nemlig
vigtigere at virke dydig end at være det.Machiavelli

Fra : td

Dato : 08-02-06 11:31

> [...]
>
> Men politiet ved præcis hvordan medierne vil fejlrapportere til deres
> fordel, og skabte alibi for at fremstille politiet som upartisk og

Præcis den samme strategi som fodboldtilhængere har været udsat for i
årevis, fx da politiet sendte en masse uskyldige tilskuere til Herlev - for
at undgå at nogle andre skulle overfalde dem. Præventiv tilbageholdelse
kaldes det, og det kan lige så vel gå ud over, balllademagerne, som de, der
risikerer at blive udsat for balladen.

td

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-06 07:49

"td" <tomdooley(spamfree)@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> tilbageholdelse kaldes det, og det kan lige så vel gå ud over,
> balllademagerne, som de, der risikerer at blive udsat for balladen.

Tak for relevant supplement
Især vedr. os "racister" var politiets grundlovsbrud uhyggeligt og
mindskede antal på demonstrationssstedet fra de hundreder som jeg så,
og hvoraf de færreste kom frem,
til de cirka 60 på demostedet, som journalisterne
[...]

Machiavelli (Fogh kommanderer ikke politiet - det har han folk til)

[...]

En ny bog("Håndbog for statsministre") viser Fogh som machiavelisk og
"mobbende" overfor sine ministre. Det er OK. Travlhed er at sige
tingene uden indpakning og hvor politiet misbruger voldsmonopol, er
Fogh blot effektiv.