Ikke lade sig forbyde ytringsfriheden fra ~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 07-02-06 17:08

Vi har nu oplevt i mange år, at vores samfunde bliver ligesom invaderet af
indvandrere fra tredejverden, og specielt fra dennes mohammedanske del. Det
er folk som også vil have det så godt som vi, men har det ikke hjemme hos
dem, fordi deres lande er sådan som de er ('de': landene og folk -
naturligvis).

Vi har numere begrebet, at specielt indvandringen fra islam-verden er en
alvorlig fare for os, på grund af disse menneskers uforenlighed med vores
normer og værdier samt deres fødeselsglæde, som truer at forvandle vores
lande i 'eurabiske' indenfor to eller tre generationer. Vi kan ikke huske at
have givet vores politikere og dommere retten til at forvandle vores lande
på denne måde.

Selv hvis vi ikke er de yngste mere (autoren er 57) og kunne udregne os at
måske slippe det værste som måtte ske, og selv hvis vi tror på
klimakatastrofen som jo alligevel vil gøre at alt bliver ligegyldigt, så kan
vi
som tænkende og ansvarsbevidste mennesker ikke tie overfor denne udvikling.

Der må være en eller anden mysteriøs kraft, som får vores politisk-juridiske
kompleks til at agere sådan, som den gør. Der er en del teorier om hvorfor
det er sådan. Den efter mit viden mest bekendte og accepterede er nok den af
prof Kevin MacDonald, jf

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald

(specielt afsnit 'Jewish role in facilitating mass immigration').

Menneskerne i poju-kompleksen (ja, det er også bare folk som dig og mig)
står altså åbenbart under indflydelsen af disse kretse, som har opnået at
udøve magt over dem. Hvordan kan vi generobre dem? Det er jo os de skal
arbejde for, ikke for nogen skjulte organisationer vi ikke har kontrol over.

Den eneste mulighed jeg ser: lave noget lignende som i forhenværende DDR
'89, det vil sige begynde med regelmæssige demonstrationer
('montagsdemonstration') og så blive ved med det, til opbakningen er stor
nok, at poju-kompleksen må bøje sig kravene. Og kravene kan bare være disse:

slut med indvandring;

storstil-repatriering per fragtskibe, inkl dem med statsborgerskab (glem
ikke dem som har fået plads i det politiske system, for de er særlig
farlige);

nedrivning af de orientalske afgudshuse.

Vi er de frie nationers Europa, ikke Orientet, og det vil vi blive. Begynd
med demonstrationerne!

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen: http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Worte eines ex-mohammedaners (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 17:37

Tyskeren fortsetter å skrive tull på Skandinaviske newsgrupper:

Hans motiv er utelukkende å spre hat og hisse opp i en allerede
vanskelig sak. ENFOLDIGE IDIOT

--
Sigmund

Fra : Jim

Dato : 07-02-06 17:39

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> skrev i en
meddelelse news:43e8cb5a$1@news.broadpark.no...
Tyskeren fortsetter å skrive tull på Skandinaviske newsgrupper:

Hans motiv er utelukkende å spre hat og hisse opp i en allerede
vanskelig sak. ENFOLDIGE IDIOT

**************
Du ser i hvert fald ophidset ud med dine vilde indlæg.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 07-02-06 19:35

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> vanskelig sak. ENFOLDIGE IDIOT
>

> **************
> Du ser i hvert fald ophidset ud med dine vilde indlæg.

Jeg har lige set at min meddelelse bliver slettet i de tysksprogede NGer.
Jeg sender i øjeblikket via news.ch.colt.net. En eller anden PK-tåbes svar
må derimod forblive stående. Hvem kunne det være, og med hvilken
bemægtigelse?

Fra : Henry

Dato : 07-02-06 19:39

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net>, Tue, 07 Feb 2006 18:35:24 GMT, <ML5Gf.291$RG3.1965@se2-cb104-9.zrh1.ch.colt.net>:

> [...]
>Jeg sender i øjeblikket via news.ch.colt.net. En eller anden PK-tåbes svar
>må derimod forblive stående. Hvem kunne det være, og med hvilken

Hahahaha

När postade du meddelandet och i vilken grupp?

Har du message-id?

Fra : Michael Laudahn

Dato : 07-02-06 19:45

"Henry" <nospam@bornet.net> schrieb im Newsbeitrag

> Hahahaha
>
> När postade du meddelandet och i vilken grupp?
>
> Har du message-id?

Det var en hilsen fra SSSR *), formoder jeg? Hvor mange år (-tier) ligger
det tilbage, at Sverige var forbillede for demokrati & retsstat - eller skal
man sige, lod som om de var det?

*) Svenske Sjaria-SovjetRepublik

Fra : Henry

Dato : 07-02-06 19:50

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net>, Tue, 07 Feb 2006 18:44:43 GMT, <vU5Gf.292$RG3.1848@se2-cb104-9.zrh1.ch.colt.net>:

> [...]
>det tilbage, at Sverige var forbillede for demokrati & retsstat - eller skal

60-talet. :)

PS: Jag tror inte på att någon har canclat något meddelande.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 07-02-06 19:59

"Henry" <nospam@bornet.net> schrieb im Newsbeitrag

> 60-talet. :)
>

> PS: Jag tror inte på att någon har canclat något meddelande.

Hvor er de så henne? På de andre sprog er de da fortsat. Eller skal jeg
måske være glad for at endnu ikke havde mistet dem?!

Hvad for forhold er det vi lever i? Med nogen demokrati eller retsstat har
det vel ikke meget at gøre.

På hvilken side står du i migrant-spørgsmålet, hvis jeg må spørge helt så
direkte?

Fra : Henry

Dato : 07-02-06 20:08

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net>, Tue, 07 Feb 2006 18:59:23 GMT, <f66Gf.293$RG3.1831@se2-cb104-9.zrh1.ch.colt.net>:

>Hvor er de så henne? På de andre sprog er de da fortsat. Eller skal jeg
>måske være glad for at endnu ikke havde mistet dem?!

Bara för att jag har en newsserver, så modererar jag inga grupper.
Har du gruppen control.cancel så kan du väl leta själv där.

>Hvad for forhold er det vi lever i? Med nogen demokrati eller retsstat har
>det vel ikke meget at gøre.

Thomas Bodström (s) gillar just att ha kontroll speciellt på Internet.
Därför har vi Piratpartiet i Sverige för att avskaffa all copyright.

>På hvilken side står du i migrant-spørgsmålet, hvis jeg må spørge helt så
>direkte?

Måste man välja sida???
Jag är Svensk och varken kristen eller muslim.
Jag postar inga nidbilder och ogillar att dom bränner Sveriges ambassader.
Ett krig leder till att allting blir dyrt, om inte till terrorism här.

Fra : Rom

Dato : 07-02-06 20:21

Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message

Worte eines ex-mohammedaners (englisch):

> http://www.faithfreedom.org/

Ikke spam "anti-semittistisk" propaganda fra USA på
skandinaviske nyhetsgrupper

Dette nettstedet er FAKE.

"Eks-muslimer" ikke er pro-jødiske og anti-syriske alle som en.
--> dette nettverket er en konstruksjon av en organisasjon som har
ubegrenset med penger.

Kjell

Fra : Egon Stich

Dato : 07-02-06 20:36

[...]

Der Sigismund tror åbenbart, alle problemer løses ved at underkaste sig?
Kan du nævne et eneste folk, der har overlevet denne taktik?

ES

Fra : Anneli

Dato : 07-02-06 17:37

Sigmund Svendsen skrev:

> Tyskeren fortsetter å skrive tull på Skandinaviske newsgrupper:
>
> Hans motiv er utelukkende å spre hat og hisse opp i en allerede
> [...]

Instämmer var snäll och lämna oss i fred din ärkeidiot

Anneli

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 07-02-06 20:55

Anneli skrev:

> Instämmer var snäll och lämna oss i fred din ärkeidiot

Jeg har faktisk samme hensikt som deg. Jeg ønsker at denne tyskeren
innser at kryssposting til Skandinaviske newsgrupper er en uting.

I motsetning til deg tror jeg ikke at han følger en slik vennlig
anmodning. Han synes besatt av et fanatisk muslimhat med klare
nazisympatier. For den type fanatikere er det å spre hatet sitt, og
skape grobunn for konflikt, overordnet alt. Ytringsfrihet og
demokratiet er bare interessante så lenge det kan beskytte deres egne
og sære interesser. Om ikke - så er de på flukt, som denne *gale
tyskeren*.

Jeg tar gjerne en diskusjon på hvordan en kan bli kvitt slikt svineri.
Har du noen forslag?

--
Sigmund

Fra : Dankert

Dato : 07-02-06 20:45

Michael Laudahn wrote:
> Vi er de frie nationers Europa, ikke Orientet, og det vil vi blive. Begynd
> med demonstrationerne!

Vi er frie fordi vi seiret over nazismen, som du synes å sogne til.

> [...]
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald
>
> (specielt afsnit 'Jewish role in facilitating mass immigration').

Islamsk okkupasjon av Europa er et onde og bør bekjempes, og det
klarer vi om de demokratiske kreftene blandt oss våkner, og tar fatt
på kampen.Vi trenger ikke Hitler diggere og jødehatere for å klare
det.

Adjø!

--
Dankert

Fra : Dankert

Dato : 07-02-06 21:02

Fra : Henry

Dato : 07-02-06 21:08

"Dankert" <dankert@operamail.com>, 7 Feb 2006 12:01:37 -0800, <1139339395.746683.247650@f14g2000cwb.googlegroups.com>:

> [...]
>klarer vi om de demokratiske kreftene blandt oss våkner, og tar fatt
>på kampen.Vi trenger ikke Hitler diggere og jødehatere for å klare

Hej, tog nassen bort ditt förra inlägg eftersom du postade en gång till?

Third-Party cancels är rekommenderat att abuseanmäla.
En sådan idiot skall bort från Usenet.