eksem i røven
Fra : Peter

Dato : 07-03-06 22:57

Jeg har fået eksem i enden det klør som bare helv... er nogen der kender en
creme eller et middel eller noget der virker.

Fra : Marianne

Dato : 07-03-06 23:22

> Jeg har fået eksem i enden det klør som bare helv... er nogen der kender
> en
> creme eller et middel eller noget der virker.

Lægen kan jo nok hjælpe ... et alternativt bud til eksem er børneorm. Prøv
at søge på nettet, der står behandlingsmetoder.

Fra : Peter

Dato : 15-03-06 13:33

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> Lægen kan jo nok hjælpe ... et alternativt bud til eksem er børneorm. Prøv
> at søge på nettet, der står behandlingsmetoder.
>
> mvh

Var til lægen det var "blot" eksem skal smøre røven med hudcreme, pyha

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-03-06 23:33

Peter skrev den 07-03-2006 22:56:
> Jeg har fået eksem i enden det klør som bare helv... er nogen der kender en
> creme eller et middel eller noget der virker.

hæmoride-creme

Få lægen til at se på eksem'en først.

mvh

Carsten

Fra : Poul-Erik Hansen

Dato : 08-03-06 15:13

Ja- børnepudder helt uden parfume f.eks natursan i tre fire dage.

Fra : Peter

Dato : 08-03-06 17:31

"Peter" <peter@hjelpmoar.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået eksem i enden det klør som bare helv... er nogen der kender
> en
> creme eller et middel eller noget der virker.

Dit eksem, er nu nok mere sandsynlig svamp, men det skal da også behandles.
Forebygges bedst ved at man vasker sig jævnligt.

Peter (en anden, vi er jo mange med det navn)

Fra : Odin

Dato : 08-03-06 20:16

"Peter" <peter@hjelpmoar.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået eksem i enden det klør som bare helv... er nogen der kender en
> creme eller et middel eller noget der virker.

Er dine arme for korte ?

Odin

Fra : Martin Nielsen

Dato : 01-05-06 23:28