slankekur ?
Fra : noboby

Dato : 07-03-06 06:21

Hejsa

Jeg er en af de mange der gerne vil tabe sig,men det er jo ikke så let
syntes jeg.
En dag ligger der en lille seddel i min post kasse hvor der søges personer
der seriøst vil slanke sig.
Jeg har henvendt mig til dette sted som hedder http://www.idealvaegt.dk/ og
skal have en snak med en af deres konsulenter snart.
Nu er det jeg spørge her i gruppen om det er spild af min til ? og det
koster sikkert også en del,men ved ikke prisen før jeg har snakket mere med
dem.
Skulle der mon være noge som kender til dette sted?evt. kan oplyse om
alternativer, og ellers andet i den forbindelse.
Vil man ind på siden kan man bruge koden " 4200 "

Hilsen Jens

PS. svar ønskes gerne så hurtig som muligt :)

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-03-06 21:57

noboby skrev den 07-03-2006 06:20:
> [...]
> skal have en snak med en af deres konsulenter snart.
> Nu er det jeg spørge her i gruppen om det er spild af min til ?

Hvis du spørger mig: JA!

> [...]
> Skulle der mon være noge som kender til dette sted?evt. kan oplyse om
> alternativer, og ellers andet i den forbindelse.

Livsstilsomlægning! Og der er ingen lette måder at blive let på.
Man er overvægtig fordi man har en livsstil som understøtter overvægten!

Alle der siger, at det er let at tabe sig og så lige tilfældigvis har et
produkt med....tja der siger jeg bare: La' vær!

Der findes en bred vifte af værktøjer man kan bruge for at omlægge sin
livsstil. Og ja for at få adgang til disse værktøjer kan man blive et
par kroner lettere. Men det er ikke købet af værktøjerne som hjælper,
men at arbejde med dem.

> PS. svar ønskes gerne så hurtig som muligt :)

Det er - så vidt jeg husker - Herbalife-urteprodukter som står bag den
nævnte side.

mvh

Carsten

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-03-06 23:55

noboby wrote:

> Jeg er en af de mange der gerne vil tabe sig,men det er jo ikke så let
> syntes jeg.

Enig

> [...]
> Nu er det jeg spørge her i gruppen om det er spild af min til ? og det
> koster sikkert også en del,men ved ikke prisen før jeg har snakket

Når de nu skriver at de SØGER personer, ville jeg som udgangspunkt være
skeptisk hvis jeg så skulle betale for produktet.
Det er dårlig forretningsmoral i annonceringen.

Men det kan da også være at det er mig der er sart.

> Skulle der mon være noge som kender til dette sted?evt. kan oplyse om
> alternativer, og ellers andet i den forbindelse.

Hvad med at kigge ind i news:dk.helbred.slank ?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 09-03-06 23:03

Sidder dagligt på kontoret på aalborg produktions skole, netop i dag var
en af eleverne inde for at spørge om lov til at kopiere noget på vores
kopi maskine. Hvad han skulle have kopieret var små labels hvor der stod
noget ala det samme som beskrevet i tråden med de søgte test personer,
kontakt person, kode, osv osv. Snakkede lidt med det om ham, og det var
noget kost tilskud han forsøgte at sælge, gætter på det nok er noget
pyramide agtigt spil noget. Ihvertfald var han 16-20år, kontakt person,
og elev på aalborg produktions skole - idræts linjen.
Jeg synes sådan lidt det siger sig selv, at dette her er noget fusk.
en snak med en konsulent lyder fint men en snak med en konsulent som er
under 18, eller lige der omkring. Til hjælp med køb af produkter som
skulle ændre hele div liv.. no way in hell.

Man bestiller heller ikke ny bil gennem naboens søn. :)

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-03-06 09:54

Daniel W Johansen skrev den 09-03-2006 23:02:
> [...]
> under 18, eller lige der omkring. Til hjælp med køb af produkter som
> skulle ændre hele div liv.. no way in hell.

enig.

> Man bestiller heller ikke ny bil gennem naboens søn. :)

Det kommer vel an på hvor gammel sønnen er og hvad han laver til daglig

mvh

Carsten

Fra : gusse

Dato : 15-03-06 12:52

prøv med de danske vægtkonsulenter, det virker !

--

gusse
www.gusse.net