MS Windows
briani 27239
XP Pro fryser
Fra : Yildizhan

Dato : 09-03-06 01:11

Når jeg bruger xp pro begynder den pludselig at fryse. Og melder en fejl med
Kernel32 et eller andet.

Skal den formateres eller kan jeg nøjes med en update af xp pro ??

På forhånd tak

Fra : claus b. p.

Dato : 09-03-06 09:55

"Yildizhan" <yildizhan_x@ishoejby.dk> wrote in message
> Når jeg bruger xp pro begynder den pludselig at fryse. Og melder en fejl
med
> Kernel32 et eller andet.
>

> Skal den formateres eller kan jeg nøjes med en update af xp pro ??

Start med at køre scandisk, ramtest, tage alle kort og ram-dimmer ud og ind
ud af soklerne, og det samme med alle stik. Dit problem kan være både
hardware som software relateret. Det kan også være strømforsyning eller
køling, virus eller lignende. Hvis du ved noget mere, fx. hvornår det
opstod, (fx. i forbindelse med software eller hardware installation) kan du
prøve at lave en systemgendannelse til et tidspunkt før dette. Formattering
er kun aktuelt hvis du vil installere alt forfra. Update ???? Hvad vil du
opdatere? Du opdaterer vel med de ting der kommer fra Microsoft i forvejen?
En Windows reparation fra installations CD'en er også en mulighed, men så
skal du selvfølgelig også installere alle MS opdateringer igen. Så det er
den tunge vej. Og sidste udvej er formattering og geninstallation af
Windows. Husk at tage backup af de data du vil gemme allerførst.

/Claus