MS Windows
briani 27239
min serial kode, hvor?
Fra : Jakob

Dato : 07-03-06 11:33

Hej. Jeg har brug for at lokalisere serial koden på mit windowsXP i
forbindelse med en kommende geninstallation af noget OEM halløj.

Hvor kan jeg finde den henne?

Fra : hcma

Dato : 07-03-06 11:54

"Jakob" <R00@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Jeg har brug for at lokalisere serial koden på mit windowsXP i
> forbindelse med en kommende geninstallation af noget OEM halløj.
>
> Hvor kan jeg finde den henne?

download Everest ver. 1.51. Den kan fortælle dig det.
http://www.hcma.dk/uploads1/div_uploads.htm
m v h
hc

Fra : N/A

Dato : 07-03-06 17:33

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-03-06 17:33

"Nørd" <Nørd@c.com> skrev i en meddelelse

> Med Regedit finder du den i.
>
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion

Det er da ikke serial nummeret der står der.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 07-03-06 18:40

Download programmet Belarc Advisor, så får du en opstilling over samtlige
serie numre på programmer installeret på din maskine, som kræver serienumre
ved installationen.

Hilsen
Viktor

Fra : KsNa

Dato : 07-03-06 19:05

"Jakob" <R00@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Jeg har brug for at lokalisere serial koden på mit windowsXP i
> forbindelse med en kommende geninstallation af noget OEM halløj.
>
> Hvor kan jeg finde den henne?

På Microsoftmærket på din PC.

Mvh
Kim