link til Iframe
Fra : rasmus carlsen

Dato : 08-03-06 13:29

Hejsa,

Findes der en måde at linke til en Iframe på? Så vidt jeg husker havde
Information sådan et link da de bruge frames ...

ras

Fra : rasmus carlsen

Dato : 08-03-06 13:43

"rasmus carlsen" <rasmus(PUNKTUM)carlsen@tdcadsl_dot_dk> skrev i en
meddelelse news:440ece6f$0$15784$14726298@news.sunsite.dk...

- stupid me ... problem løst

ras

Fra : Kristian Thy

Dato : 08-03-06 21:29

Quoth rasmus carlsen:
> - stupid me ... problem løst

Hej Rasmus

Når du har spurgt om noget du selv finder ud af, så er det almindelig
kotyme lige at svare sig selv i gruppen hvad svaret var. På den måde kan
den næste der har dit problem google og finde *både* spørgsmål og svar

\\kristian
--
"Power is only given to the man who dare stoop to pick it up. Nothing
more is needed, except courage. From the moment this truth had dawned

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 08-03-06 22:39

"Kristian Thy" <thy@itu.dk> skrev i en meddelelse

> Når du har spurgt om noget du selv finder ud af, så er det almindelig
> kotyme lige at svare sig selv i gruppen hvad svaret var. På den måde kan
> den næste der har dit problem google og finde *både* spørgsmål og svar

- heh ja det er klart sorry ... kig i kildekoden og led efter <iframe
source="http://123.456.789/server/mappe/ævlebælekode>

og kopier den ind hvor du vil ... men så linker du jo kun til indholdet og
får ikke noget formattering el. menu med ..

ras